ӘММ және таргет негіздері

  • Пән маркетинг туралы, ішкі басқару тұжырымдамасы және сатып алушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратын кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың біртұтас жүйесі ретінде нақты идеясын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Маркетинг нарықты, нарықтық ортаны және түпкілікті тұтынушылардың сұраныстарын қанағаттандыру және оларға өндірілген тауарлар мен қызметтерді бейімдеу мақсатында зерттеуге бағытталған басқарудың кешенді тұжырымдамасы ретінде қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B03202 Қоғаммен байланыс
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top