Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғаммен байланыс жөніндегі практик мамандарды қазіргі заманғы кәсіби стандарттарға сәйкес даярлау, студенттердің қоғамдық қатынастар институтының теориясы мен практикасы, қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы принциптер, заңдылықтар туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Копирайтинг негіздері
Паблик рилейшнз теориясы мен тәжірибесі
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық және кәсіпкерлік негіздері
Америкадағы PR-дың даму тарихы
Қазіргі заманғы бұқаралық коммуникация
Имиджелогия
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
2 Оқу жылы
Конвергенттік БАҚ
PR маманының кәсіби этикасы
Әлеуметтік зерттеуде ақпаратты жинау әдістері
Қоғаммен байланыс және жарнама
PR-жобаларды ұйымдастыру
Ғылыми зерттеу негіздері
ӘММ және таргет негіздері
Жарнама тарихы
Қазақстандағы PR-дың дамуы
БАҚ және PR қызметінің ерекшеліктері
Елдік брендинг және халықаралық PR
Коммерциялық емес секторлардағы PR-кампаниялардың өткізілуі
Ақпарат жинау тәсілдері
PR-дағы жағдаяттық зерттеу
-
3 Оқу жылы
Операторлық шеберлік және мобилография
Веб-сайтты қолдау және жылжыту дағдылары
Дағдарыс PR-ы
PR технологиялары
Фактчекинг
Мақсатты аудиторияның зерттелуі
Корпоративтік бедел қалыптастырудың маңызды аспектілері
Мәдениет және өнер саласындағы PR
PR агенттіктерінің қызметі
Құжаттар тілі
Саяси конфликтология
Жарнаманың құқықтық және этикалық аспектілері
Елдік брендинг
Қазіргі заманғы коммуникациялық үдерістегі баспасөз қызметі
PR маманының көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі
Мемлекеттің ақпараттық саясатында IT технологияларды қолдану
Саясат пен мемлекеттік басқарудағы PR
PR-дағы жасанды интеллект
-
4 Оқу жылы
Саяси сайлаулардағы PR технологиясы
Келіссөздер технологиясы
Саяси паблик рилейшнз
Мемлекеттік құрылымдағы PR маманының қызметі
Саяси сана және саяси мінез-құлық
Спорттағы PR
Саяси өлкетану
Әлеуметтік медиадағы коммуникация
Саяси процестегі PR мен журналистика
Әлеуметтік желілерде беделді сақтай білу
Әлем журналистикасының тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи қаржылық технологиялардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, құқықтық және этикалық нормаларға негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарын дәлелдейді. Академиялық адалдық,инклюзия құндылықтарының принциптері мен мәдениетінің маңызын түсінеді.Экологиялық ғылым саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді, қоршаған орта факторларының әсерін талдайды.
- Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеп, материалдық емес активтерді (брендтерді) құрып басқарады. Тиісті маркетингтік құралдарды анықтап және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолданады
- Маркетингтік зерттеулерді талдайды. Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары және жарнама туралы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін меңгереді
- Заңнамалық саяси шешімдер мен тенденцияларды бақылайды. Үлкен көлемдегі ақпаратпен аналитикалық жұмыс әдістерін талқылайды. Түзетуді қажет ететін қателер мен кемшіліктерді табады, нақты деректерді тексереді, авторлар ұсынған материалдардың күшті және әлсіз жақтарын талдайды.
- Мемлекеттік органдармен, кәсіби қоғамдастықтармен коммуникацияларды қамтамасыз етеді. Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.
- PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.
- Заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін біледі. Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.
- Іс-шараларды ұйымдастырады. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің кешенді жоспарын жасайды
- Ақпараттық материалдарды, хаттарды, билік органдарына өтініштерді дайындайды. Маркетингтік зерттеулер жүргізуге техникалық тапсырма әзірлейді
- Өзекті жарияланымдарды сараптамалық бағалауды ұйымдастырады. Материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және оларды нарыққа шығарады
- Әртүрлі форматтағы ғылыми медиа өнімдерді дайындау әдістерін, технологиялары мен әдістерін біледі. Басылым жұмысын дамытуға және оңтайландыруға бағытталған алқалы шешімдерді тұжырымдайды. Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.
- Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.
- Пайдаланушылардың белгілі бір сұраныстары бойынша іздеу жүйелерін беру нәтижелерінде сайттың позициясын көтеру үшін шаралар кешенін іске асырады және қайта жасайды.
- Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.
- БАҚ аудиториясының сұраныстарына өзектілігін арттыру үшін материалды өңдейді
Ұқсас БББ
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03202 Қоғаммен байланыс
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті