Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03202 Қоғаммен байланыс в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи қаржылық технологиялардың жұмыс істеу принциптерін түсінеді, құқықтық және этикалық нормаларға негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін арттыру бойынша ұсыныстарын дәлелдейді. Академиялық адалдық,инклюзия құндылықтарының принциптері мен мәдениетінің маңызын түсінеді.Экологиялық ғылым саласындағы білім мен дағдыларды көрсетеді, қоршаған орта факторларының әсерін талдайды.
  • Ұйымда инновациялық тауарларды (қызметтерді) әзірлеп, материалдық емес активтерді (брендтерді) құрып басқарады. Тиісті маркетингтік құралдарды анықтап және оларды маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін қолданады
  • Маркетингтік зерттеулерді талдайды. Қазақстан Республикасының бұқаралық ақпарат құралдары және жарнама туралы заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін меңгереді
  • Заңнамалық саяси шешімдер мен тенденцияларды бақылайды. Үлкен көлемдегі ақпаратпен аналитикалық жұмыс әдістерін талқылайды. Түзетуді қажет ететін қателер мен кемшіліктерді табады, нақты деректерді тексереді, авторлар ұсынған материалдардың күшті және әлсіз жақтарын талдайды.
  • Мемлекеттік органдармен, кәсіби қоғамдастықтармен коммуникацияларды қамтамасыз етеді. Спорт саласындағы PR-қызметтің негізгі бағыттарын пайдаланады, сондай-ақ компанияның, брендтің, тауардың немесе қызметтің жағымды беделін құру бойынша жұмыс істейді.
  • PR қолдану саласындағы қазіргі заманғы брендингтің негізгі ұғымдары мен құралдарын, функцияларын, міндеттерін түсінеді, сондай-ақ әлеуметтік ақпаратты жинау мен талдауды ұйымдастырудың негізгі дағдыларына ие болады.
  • Заманауи техникалық құралдар мен компьютерлік технологияларды қолдану арқылы ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін біледі. Маркетингтік, коммерциялық, жарнамалық жұмыстарды кәсіби түрде жүргізеді; әлеуметтік-маңызды мәселелер мен үрдістерді, маркетинг әдістерін талдайды.
  • Іс-шараларды ұйымдастырады. Маркетингтік зерттеулер жүргізудің кешенді жоспарын жасайды
  • Ақпараттық материалдарды, хаттарды, билік органдарына өтініштерді дайындайды. Маркетингтік зерттеулер жүргізуге техникалық тапсырма әзірлейді
  • Өзекті жарияланымдарды сараптамалық бағалауды ұйымдастырады. Материалдық емес активтерді (брендтерді) құру және оларды нарыққа шығарады
  • Әртүрлі форматтағы ғылыми медиа өнімдерді дайындау әдістерін, технологиялары мен әдістерін біледі. Басылым жұмысын дамытуға және оңтайландыруға бағытталған алқалы шешімдерді тұжырымдайды. Сайлауда әлеуметтік желілерде және сайлау технологияларында пиар-мамандардың қолданатын әдістерін пайдаланады.
  • Маркетингтік зерттеулер, медиа жоспарлау, PR-акциялар жүргізуге; жарнама нәтижелерін қадағалауға және оның тиімділігін талдайды.
  • Пайдаланушылардың белгілі бір сұраныстары бойынша іздеу жүйелерін беру нәтижелерінде сайттың позициясын көтеру үшін шаралар кешенін іске асырады және қайта жасайды.
  • Медиаконвергенция жағдайында PR-маманның жұмысын атқарады және дағдарыс жағдайында Public Relations тәжірибесінде қолданылатын коммуникативтік технологияларды қолданады.
  • БАҚ аудиториясының сұраныстарына өзектілігін арттыру үшін материалды өңдейді
Top