Тамақ өнімдерінің мерчандайзингі (сату)

  • Мақсаты: сауда-саттықтың теориялық негіздерін қолдану және түсіну. Сауда-саттықты енгізу тәсілдерін талдау Мазмұны: Мерчендайзингтің теориялық негіздерін қолдану және түсіну. Сауда-саттықты жүзеге асырудың тәсілдерін талдану. Заманауи жағдайларда өнімді ілгерілету, ілеспе құжаттар, тауарларды сатудың заманауи әдістерін оңтайландырудың негізгі құралдарын оқып үйрену. Сауда-саттық оқиғаларын болжай, жобалай және басқара білу.
  • Образовательная программа 6B07253 Тамақ қауіпсіздігі және инженерия
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top