Бренд менеджменті

  • Бұл пән менеджерлердің бренд-менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттілігінің өсуіне ықпал етеді. Курс брендтің заманауи анықтамасын, оның пайда болуы мен эволюциясын, стратегиялық бренд менеджментін, бренд портфолиосын басқару және дамыту, бренд-коммуникация, капиталдандыру, бренд аудиті және бағалауы және бренд менеджментінің жаһандық аспектілері сияқты өзекті мәселелерді қарастырады. Бренд-менеджменттің өзекті бағыты заманауи цифрлық технологияларды, атап айтқанда жасанды интеллектті (ЖИ) енгізу болып табылады. Тұтынушылық үлгілерді терең түсіну, нарықтық трендтерді болжау, жеке маркетингтік науқандарды құру, брендті басқаруды автоматтандыру және басқару шешімдерін оңтайландыру үшін ЖИ қолдану мүмкіндіктері зерттелуде. Сонымен қатар, бренд имиджін құруда және мақсатты аудиториямен сенімді байланыс орнатуда ЖИ қолданудың этикалық нюанстары зерттеледі
  • Образовательная программа 7M04110 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top