Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04110 Менеджмент в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Дағдарысты басқару

    Пән экономикалық жүйелердің даму заңдылықтарын, дағдарысты басқарудың теориялық негіздерін, ұйымның дағдарысын жеңу үшін басқарушылық шешімдерді тану, диагностикалау, қабылдау және іске асыру әдіснамасын зерттеу негізінде қазіргі экономикадағы дағдарысты басқару тұжырымдамасы туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй бизнесі

    Пән қаржылық-шаруашылық қызметті басқару, қонақ үй қызметкерлерінің жұмысын үйлестіру, қызметкерлерді іріктеу және оқыту, сонымен қатар қонақ үйдің барлық қызметкерлерінің үйлесімді жұмысына қол жеткізу және қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары сапасы дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдағы басшылық пен көшбасшылық

    Курс көшбасшылық пен көшбасшылықтың теориялық және әдістемелік мәселелерін ашады, нарық жағдайында ұйымды басқару тиімділігін арттыру мақсатында топтық практика процестері және ұйымда басқарушылық шешімдер қабылдау жүйесінде топ құру принциптері туралы білім жиынтығын құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Бренд менеджменті

    Бұл пән менеджерлердің бренд-менеджмент саласындағы кәсіби құзыреттілігінің өсуіне ықпал етеді. Курс брендтің заманауи анықтамасын, оның пайда болуы мен эволюциясын, стратегиялық бренд менеджментін, бренд портфолиосын басқару және дамыту, бренд-коммуникация, капиталдандыру, бренд аудиті және бағалауы және бренд менеджментінің жаһандық аспектілері сияқты өзекті мәселелерді қарастырады. Бренд-менеджменттің өзекті бағыты заманауи цифрлық технологияларды, атап айтқанда жасанды интеллектті (ЖИ) енгізу болып табылады. Тұтынушылық үлгілерді терең түсіну, нарықтық трендтерді болжау, жеке маркетингтік науқандарды құру, брендті басқаруды автоматтандыру және басқару шешімдерін оңтайландыру үшін ЖИ қолдану мүмкіндіктері зерттелуде. Сонымен қатар, бренд имиджін құруда және мақсатты аудиториямен сенімді байланыс орнатуда ЖИ қолданудың этикалық нюанстары зерттеледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Пән ұйымдардағы өзгерістердің табиғи қасиеттері туралы түсінікті қалыптастырады, өзгерістерді басқару тәсілдерін таңдауда білім мен негізгі дағдыларды қалыптастырады, ұйымдардағы шиеленісті жағдайларды ажырата білу қабілетін дамытады, мәселелерді шешуде табысты тәжірибені пайдалану мүмкіндігін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару

    Пән магистранттарда корпоративтік басқару теориясында іргелі ғылыми білімді және корпоративтік құрылымдармен басқару қызметі саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастырады. Өзара ынтымақтастық деңгейі, қызметкерлердің кәсіпорынмен сәйкестендірілуі және оныңдаму перспективасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кадрлық менеджмент

    Бұл пән мамандықты игерудегі кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Адам ресурстарын басқару дегеніміз - кез-келген өндірістегі, соның ішінде білім беру қызметтері саласындағы жетекші факторды басқару.Жаңа жағдайдағы персоналды басқару проблемасы экономикалық реформалардың әлеуметтік бағытының тұлғаға бет бұруымен қиындай түседі, бұл ұйым персоналының мінез-құлқын басқаруды және олардың қызметінің нәтижелерін бағалауды талап етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент және резиленттік көшбасшылық

    Пән магистранттарда жоғары белгісіздік, өзгерістер мен дағдарыстар жағдайында ұйымдардың тиімді жұмыс істеуіне ықпал ететін басқару және көшбасшылық құзыреттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Стресс, турбуленттілік және тұрақсыз сыртқы орта жағдайында тиімділікті сақтауға және команданы қолдауға қабілетті заманауи көшбасшының негізгі сапасы ретінде қарсылықты (тұрақтылық пен бейімделуді) басқаруға және дамытуға ерекше назар аударылады. Білім беру процесі кейс-әдістерді, "Хамель пирамидасы" моделін, пәнаралық талдауды және өзекті басқару міндеттерін шешуге бағытталған тәжірибеге бағытталған жобаларды пайдалана отырып құрылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нарық конъюнктурасы

    Пән нарық конъюнктурасын зерттеу әдістемесі, тауар нарықтарының конъюнктурасын талдау мен болжаудың теориялық негіздері процедуралары мен әдістері туралы түсінік береді. Курс жаңа нарықтық мүмкіндіктерді іздеу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мақсатты аудиториямен өзара әрекеттесуді оңтайландыру және брендке деген адалдықты арттыру үшін өзінің кәсіби саласында жасанды интеллектті басқару технологияларында қолдану;
  • Ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын білу, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгеру
  • Басқару саласындағы өңірлік, ұлттық және әлемдік деңгейде қазіргі заманғы ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдау және шешу;
  • Менеджмент саласында ұлттық және халықаралық деңгейде ғылыми коммуникациялар жүргізеді, басқару жағдайына байланысты барабар басқару стильдерін таңдайды және қолданады, көшбасшылықты зерттеу әдістері мен көшбасшылық қасиеттерін, басқару құзыреттерін дамыту технологияларын қолданады;
  • Заманауи менеджменттің әдістемесі мен ерекшеліктерін білу;
  • Ұйымдағы өзгерістерді басқару технологиясын ескере отырып, тиімді басқару шешімдерін қабылдау; басқару шешімдерін қабылдау үшін портфельдік талдау жүргізу, ұйымда өзгерістерді басқару технологияларын қолдану
  • Қазіргі заманғы менеджмент саласында терең кәсіби білімді талап ететін ұйымның қызметі барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу; ұйымдарда уәждеме, бақылау және әкімшілік-басқару қызмет жүйесін дамыту;
  • Заманауи менеджмент саласындағы құбылыстарды зерттеуге, талдауға және болжауға мүмкіндік беретін ақпаратты экономикалық талдау әдістерін қолдану;
  • Ұйымда тәуекелдерді басқару мәдениетін қолдауға және жетілдіруге қабілетті.
Top