Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг пен тұтынушылар мінез-құлқындағы жасанды интеллект
-
Студенттер жасанды интеллекттің маркетингтік стратегияларды қалай өзгертетінін, деректерді талдау, болжамды аналитика, чат-боттар, жекелендірілген ұсыныстар және көңіл-күйді талдау арқылы зерттейді. Курста тұтынушы мінез-құлқы модельдері, ЖИ негізіндегі жарнама және цифрлық маркетингті автоматтандыру қарастырылады. Нақты мысалдар клиенттермен жұмыс істеу мен брендті басқаруда ЖИ қолданылуын көрсетеді.
-
Образовательная программа 6B06104 Бизнес пен технологиядағы жасанды интеллект
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7