Масс-медиа және жарнама

  • Пәннің мақсаты: Жарнаманы құрудағы кәсіби әдістер мен тәсілдерді меңгерту, әралуан бұқаралық ақпарат құралдарында, ақпараттық-публицистикалық шығармашылықтың әртүрлі жанрлық формаларында жарнаманы қолдану ерекшеліктерін игерту. Пәннің мазмұны: Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнаманы әртүрлі қағидалар бойынша топтастырады, баспасөзде, радиода, теледидарда және Интернет желісіндегі жарнамалардың ерекшеліктерін түсіндіреді, әр түрлі бұқаралық ақпарат құралдарына арнайы мәтіндер құрастырады, жарнамалық кампанияларды ұйымдастырады. Масс-медиа саласындағы маңызды жаңашыл тәжірибе, конвергенция үдерістері мәніндегі медиасаланы дамытудың негізгі әлемдік бағыттары мен беталыстарын талдау. Көпшілік ақпаратты өндіру үдерісінде аудиториямен өзара әрекеттестіктің жауаптастық түрлерін жандандыруға бағытталған технологияны жүйелеу. Масс-медиа мен әралуан жанр түрлеріне байланысты әртүрлі таңбалық жүйелерді пайдалана отырып, материалды шұғыл даярлаудың тиімді тәсілдерін талдап, қорыту. Медиа мен коммуникациядағы жасанды интеллект.
  • Образовательная программа 6B03220 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top