Корпоративтік журналистика

  • Пәннің мақсаты: Компанияның қарқынды жұмысының нәтижесін бұқараға таныстыру, корпоративтік медианың бұқаралық ақпарат құралдарымен байланысын анықтау. Дәстүрлі бұқаралық ақпарат құралдары мен корпоративтік баспасөздің байланысын нақтылау. Пәннің мазмұны: Корпоративтік журналистиканың аудиториямен байланысын анықтайды. Корпоративтік басылымның дәстүрлі баспасөзбен байланысын табады, журналистиканың бұқаралық ақпарат құралдарындағы рөлін айқындайды. Білім алушылардың корпоративтік медиа жүйесі туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру, корпоративтік БАҚ жүйесіндегі түйісу орнын түсіндіру. Журналистика және PR, генезисі, ерекшелігі, қызметі, түрлері, құру ерекшеліктері, сонымен қатар негізгі тенденциялары мен даму перспективаларын айқындау. Корпоративтік БАҚ-тың мақсаттары, функциялары және мүмкіндіктері, олардың түрлеріне тоқталу.
  • Образовательная программа 6B03220 Журналистика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top