PR - журналистика

  • Пәннің мақсаты: PR қызметтерін анықтау. PR арқылы ұтымды әрі тиімді түрде қоғамдық пікір қалыптастыруға дағдыландыру. PR-дың тиімді жақтарын меңгерту. PR (Public Relations) – ұйым мен қоғам арасындағы түсіністік пен жақсы қарым-қатынастарды қалыптастыратын институт екенін ұғындыру. Пәннің мазмұны: Тауар, өнім, қызмет, сатылым туралы қоғамдық пікір қалыптастыратын үгіт-насихат жүргізу тәсілі немесе формасын игертеді. PR мен жарнаманың тығыз байланыстылығын қарастырады. PR ғылымының даму эволюциясын, PR тұжырымдамаларын, PR қызметтерінің нарығы туралы теориялық түсініктерді игерту. Бағыттық аудитория өкілдеріне арналған іскерлік және баспасөз іс-шараларының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заманауи ақпараттық ресурс мәтіндеріндегі PR көріністерін талдау. Мультимедиалық кеңістіктегі PR құқықтық және этикалық ерекшеліктерін зерттеу.
  • Образовательная программа 6B03220 Журналистика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top