Брендинг

  • Пәннің мақсаты: Брендинг саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту, брендтерді құру және басқару бойынша кәсіби көзқарасты қалыптастыру. Білім алушыларға брендтерді әзірлеу, оны нарыққа шығару, брендті басқару үшін материалдарды жинау мен өңдеуді үйретеді. Пәннің мазмұны: әртүрлі компаниялардың жұмыс істеуінің бизнес-моделіндегі брендингтің рөлін анықтайды, бренд имиджін орналастыру тұжырымдамасын әзірлейді. Ақпарат алудың әртүрлі арналары, брендті пайдаланудың өзіндік тәжірибесі арқылы тұтынушылардың брендті қабылдауына әсер ететін факторлар кешеніне талдау жүргізеді.
  • Образовательная программа 6B03220 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top