Есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі зияты зақымдалған балалармен түзету-дамыту жұмысы

  • Пәннің мақсаты: есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі ақыл-ой кемістігі бар балалармен түзету-дамыту жұмыстары жүйесінің даму тарихындағы негізгі кезеңдерін тұжырымдау. Мыналар қарастырылады: есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі психикалық дамуы тежелген тұлғаларға қоғамның көзқарасының эволюциясы, Еуропа елдері мен Қазақстандағы арнайы білім беру жүйесінің даму тарихын салыстыру, түзету-дамыту жұмыстарының әдістемелік негіздері. есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі психикалық дамуы тежелген балалармен: негізгі ұғымдары, объектісі, пәні, мақсаты, міндеттері, принциптері, әлеуметтік және биологиялық факторлардың баланың дамуына әсері, бұзылулардың себептері мен жіктелуі.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top