Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01905 Олигофренопедагогика сурдопедагогика негіздерімен в М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде есту қабілеті бұзылған балалармен түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті олигофренопедагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Педагогика
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы
Арнайы педагогтың этикасы мен деонтологиясы
Білім беру психологиясы
Арнайы білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Невропатология негіздері
Психопатология
-
2 Оқу жылы
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды ерте диагностикалау және түзету жұмысын ұйымдастыру
Дамуында ауытқулары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Арнайы психология
Жасанды интеллект: принциптері мен қолданылуы
Олигофренопедагогика
Арнайы педагогика
Есту қабілеті бұзылған және әртүрлі дәрежедегі зияты зақымдалған балалармен түзету-дамыту жұмысы
Зияты зақымдалған балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Сурдопедагогика негіздері
Арнайы мектепке дейінгі педагогика
-
3 Оқу жылы
Есту қабілеті бұзылған балалардың сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру технологиялары
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған ойын әдістемесі түзете-дамыту технологиялары
Тіршілік қауіпсіздігі, Экология және тұрақты даму
Ерекше білімді қажет ететін балаларды тілге оқытудың әдістемесі
Есту қабілеті зақымдалған балалармен тәрбие жұмысының педагогикалық технологиялары
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Түзету мектептегі әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Түзету мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен технологиясы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды ұйымдастыру
Естіп қабылдауын дамыту әдістемесі
Экономика және кәсіпкерлік, Құқық негіздері, Қаржылық сауаттылық
Арнайы мектепте география мен жаратылыстануды оқытудың теориясы мен технологиясы
Кохлеарлық имплантация кезіндегі психологиялық-педагогикалық жұмыс технологиялары
-
4 Оқу жылы
Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалармен түзету жұмыстары
ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Дактилология. Жесттік сөйлеу тілі
Арнайы мекемелерде көркем еңбекке, технология және өнерге оқытудың әдістемесі
Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен тәрбие жұмысы
Аутистік спекторы бұзылыстары бар балалармен түзету жұмыстың әдістемесі
Психикалық дамуы тежелген балаларға білім беру және тәрбиелеу
Инклюзивті білім беру ортасы
Жесттік сөйлеу тілі және сурдоаударма негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық және экономикалық білімді пайдалана отырып бизнесте және күнделікті өмірде сауатты шешімдер қабылдау мақсатында, негізделген қаржылық шешімдер қабылдау, жеке және корпоративтік қаржыны тиімді басқару,
- Деректерді жинау, өңдеу және талдау, сонымен қатар кәсіби қызметтегі қолданбалы мәселелерді шешумақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, іргелі қолданбалы зерттеулерді жүргізеді, ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру идеяларын тұжырымдау және негіздеу кезінде академиялық мәтіндерді сауатты пішімдейді. Қауіпсіздік пен еңбекті қорғаудың барлық талаптарын сақтай отырып, қызмет пен технологиялық қызмет өнімдерінің, ғылыми жаңалықтардың қоршаған ортаға әсерін ескереді.
- Педагогика мен білім беру психологиясының теориялық негіздеріне сәйкес инклюзивті білім беру ортасын, сондай-ақ психологиялық жайлылық пен білім алуға тең қолжетімділікті ескере отырып, оқу жетістіктерін объективті және ашық бағалаудың тиісті технологияларын қолдану.
- Анализаторлардың патологиясын, бастапқы және екіншілік бұзылыстың құрылымдық компоненттерін анықтау, интеллектуалды жеткіліксіздіктің ұқсас формаларын ажырата отырып, балалардың дамуындағы тежелулерді, бұзылыстарды диагностикалау және баланың анамнезін жинақтау.
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беруде кәсіби қызметті жүргізу барысында, арнайы білім берудің негізгі нормативтік құқықтық актілер туралы білімдерін көрсету, этикалық ұстанымдар негізінде педагогикалық-психологиялық дамуының теориялық-заңнамалық негіздерін айқындай отырып жүзеге асыру.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу және түзету жұмыстарында заманауи интерактивті технологиялармен қатар естуді қабылдау дағдыларын дамытудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды түзетуде ерте диагностика жүргізуді ұйымдастыру, теориялық білімі мен практикалық бағыт-бағдарды меңгерту арқылы білім беру мекемелерінде оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу әдістерін қолдану.
- Дактилологияның ерекшеліктерін білу, ымдау тілін қолдана отырып, балалармен сөйлесу қабілетін көрсету және бастапқы ым-аударма дағдыларын қолдану.
- Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүргізе алады, оқу іс-әрекетін ұйымдастыра алады, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетінің бұзылуымен байланысты және алдын алуға, емдеуге және түзетуге жататын бұзылулардың көріністерін тани алады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру, оңалту және түзету жұмыстары бойынша іс-шараларды жоспарлау, математика әдістерін қолдану.
- Арнайы ұйымдарда білім беруді ұйымдастыруда кохлеарлық имплантациядан кейінгі есту-сөйлеуді оңалтудың, өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын жүзеге асырудың, тілге оқытудың, пән аралық білімнің педагогикалық-психологиялық байланыстары мен қиындықтарын саралау және түзету.
- Арнайы мекемелерде білім алушылар мен есту қабілеті бұзылған балаларға бейнелеу, еңбек және кәсіби қызметті қалыптастыру дағдыларын қолдана отырып, сабақтан тыс оңтайлы коммуникациялық жұмыстарды жүзеге асыру.