Стратегиялық коммуникациялар

  • Бұл оқу курсы стратегиялық коммуникацияларды жоспарлаудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; мүдделі тараптармен байланыс орнату; ақпараттық және PR нарығына талдау жүргізу, бәсекелестік ортаны зерделеу және мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын анықтау; коммуникация стратегиялары арқылы имиджді құру және қолдау; коммуникациялық стратегияның мақсаттарына жету үшін ең тиімді медиа арналарды бағалау және таңдау; ұйымның беделіне әсер етуі мүмкін дағдарыс немесе күтпеген оқиға жағдайында коммуникациялық стратегияларды әзірлеу. Сондай-ақ осындай мәселелерді қарастыру: Ішкі коммуникациялар. Тиімділік белгісі. Қарым-қатынастағы этика.
  • Образовательная программа 7M03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top