7M03201 Журналистика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәстүрлі және инновациялық БАҚ сұраныстарына жауап беретін, ғылыми-педагогикалық қызметке қабілетті, ақпараттық, саяси сауаттылық пен кәсіби мәдениет дағдыларына ие бәсекеге қабілетті медиа саласының маманын даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық коммуникациялар
Бұл оқу курсы стратегиялық коммуникацияларды жоспарлаудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; мүдделі тараптармен байланыс орнату; ақпараттық және PR нарығына талдау жүргізу, бәсекелестік ортаны зерделеу және мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын анықтау; коммуникация стратегиялары арқылы имиджді құру және қолдау; коммуникациялық стратегияның мақсаттарына жету үшін ең тиімді медиа арналарды бағалау және таңдау; ұйымның беделіне әсер етуі мүмкін дағдарыс немесе күтпеген оқиға жағдайында коммуникациялық стратегияларды әзірлеу. Сондай-ақ осындай мәселелерді қарастыру: Ішкі коммуникациялар. Тиімділік белгісі. Қарым-қатынастағы этика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиазерттеу әдісі және әдістемесі
Пәнді меңгере отырып, магистрант медиазерттеуді өз бетінше жүргізе алады, ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын қолдана алады, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларына ие болады. Әр түрлі негіздер мен тәсілдерді қолдана отырып, БАҚ қызметінің әртүрлі түрлеріне баға беру; медиа қызметті талдау саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану, ұсыныстар ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп педагогикасы бойынша әдіснамалық және практикалық білімдерін дамытуға, магистранттардың оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызмет құзыреттерін дамытуға бағытталған. Студентке бағытталған оқыту үрдісінде сандық және ЖИ-технологияларына, критериалды бағалауға, академиялық коммуникацияға, сондай-ақ әлеуметтік құндылықтарды ілгерілетуге және университет жағдайында білім беру процесін ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге, табысты жариялау қызметін жүргізуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән адамдарды басқарудағы негізгі психологиялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге, қазіргі тенденцияларды ескере отырып, кәсіби басқару құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: эмоционалды интеллекті дамыту, тұрақты көшбасшылық, командалық өзара әрекеттесу және коммуникация, бейімделу менеджменті. Бағдарлама сыни және басқарушылық ойлауды, өзіндік талдау және рефлексия дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл әсіресе инновациялық технологияларды енгізу, цифрлық трансформация, ЖИ қолдану, инклюзивті білім беру және еңбек нарығының тұрақты дамуы жағдайында маңызды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі редакциялық қызметтің спецификасы
Пән қазіргі заманғы редакция жүйесіндегі процестер кешенін ашады: стратегиялық жоспарлаудан бастап тәуекелдерді бағалауға дейін. Курс шеңберінде магистранттар БАҚ жұмысының болжамын құру әдістерін меңгереді, ықтимал қауіп-қатерлерді азайту жолдарын пішіндеу және цифрландыру жағдайында медиа-трансформация құралдарын қолданады. Сонымен қатар, курс іскерлік қарым-қатынас негіздеріне, маркетингтік тәсілдерге және редакциялық жобаларды тиімді басқару үшін менеджмент шешімдеріне ерекше басымдық береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандық БАҚ қызметінің саяси-экономикалық аспектілері
Магистрлар Қазақстан мен көрші елдердің медианарықтарын салыстырады, мемлекеттік субсидиялар мен заңнамалық механизмдерді зерттейді және сала дамуының болжаушы модельдерін жасайды. Курсқа шағын-конференциялар мен медиакомпаниялардың қаржылық есептілігі жөніндегі үлкен деректермен жұмыс кіреді. Курс соңында студенттер цифрландыру және құқықтық трансформация жағдайында медиасалаларға тұрақты стратегиялық ұсыныстар әзірлей алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Конструктивті қарым-қатынас психологиясы
Пән кез келген профильдегі маманның іс-әрекетінің түрі ретінде қарым-қатынас туралы білімді меңгеруге бағытталған, кәсіби даму мен тұлғаның өзін-өзі жүзеге асырудағы қарым-қатынастың маңызы туралы. Пән барлық әлеуметтік жағдайларда табысты қарым -қатынас дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистік пәндерді оқыту әдістемесі
Пән университетте оқытудың мәнін білуге деген ұмтылысты дамытады. Магистранттар білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, университеттерде журналистика пәндерін оқытуға арналған оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады, педагогикалық технологияларды пайдалана алады, өзіндік әдістемесін жасайды. Курс аясында білімалушы студентке бағытталған оқыту мен бағалауды ескере отырып, сабақтардың барлық түрлерін ұйымдастыруды және өткізуді үйренеді. Магистранттар ЖОО-да журналистік пәндерді оқыту үшін оқу-әдістемелік кешендер әзірлеп, педагогикалық технологияларды қолдана алады, өз әдістемелерін жасай алады. Ғылыми коммуникацияны ана тілінде және шет тілдерінде жүзеге асыру. Ақпараттық қоғамның талаптарына жауап беретін заманауи журналистерді даярлау мақсатында заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
БАҚ-тар РR-коммуникация құралы ретінде
Курс журналистік арналарды PR-кампанияларда қолдану әдістемелерін ашады: медиа нарығын талдау, БАҚ пен PR-агенттіктердің белсенділігін стратегиялық жоспарлау және болжау. Магистранттар қазіргі ақпараттық-аналитикалық және библиографиялық жұмыс әдістерін IT-шешімдерін пайдалана отырып меңгереді, тәуекелдерді азайтуға әрі PR-стратегиялар шеңберінде медиа-технологияларды тиімді қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі бұқаралық коммуникацияның ғылыми тұжырымдамалары
Пән заманауи медиа саласындағы мәселелерді енгізеді. Магистрант заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе алады. Өз қызметінде бұқаралық коммуникацияның заманауи ғылыми тұжырымдамалары контексінде әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму қағидаттары мен тетіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиабіліктіліктің және сыни ойдың дамуы
Пәнді зерттеу нәтижесінде магистрант медиа-жүйеге және медиатитерлерге қатысты сыни ойлау дағдыларын игереді. Бұл жалған ақпаратты тануды, медиа-стереотиптер мен суреттерді талдау, медиатитерлерде ұсынылған әлеуметтік, саяси, экономикалық және басқа процестерді түсіну, оларға өз бағасын беруді меңгереді. Қоғамдағы бұқаралық ақпарат құралдарының жұмыс процесстеріне мазмұнды талдау жүргізу үйретіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік органдардағы және үкіметтік емес ұйымдардағы коммуникациялар
Пән коммуникация процесінің классикалық үлгісіне сәйкес қоғаммен байланыс теориясының іргелі тұжырымдамаларын меңгеруге бағытталған. Магистранттар мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдардың қызметіндегі қазіргі заманғы коммуникацияларды басқару технологияларының негіздерін, мемлекеттік органдардың баспасөз қызметтерінің жұмыс ерекшеліктерін, дағдарыстық жағдайларда PR-маманның жұмысының ерекшеліктерін меңгереді. Курс аясында білім алушылар мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдардың имиджін қалыптастыру және ілгерілету, ауқымды PR жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру жолдарын үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
Бұл пәнді оқу кезінде кәсіби терминологияға және академиялық жазуға (мақалалар, эсселер, түйіндемелер және т.б.) басты назар аударылады. Магистранттар ғылыми мақалаларды оқу және аудару, кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желілер қоғамның әлеуметтену үрдісінде
Пәнді оқу қазіргі қоғамдағы әлеуметтік желілердің рөлін зерттеу, қазіргі заманғы ақпараттық нарық жағдайында жемісті жұмыс істеу дағдыларын дамыту, БАҚ-та шындықты үнемі қайта ойлау дағдыларын қалыптастыру, әлеуметтік желілердің жұмыс істеуінің жаңа модельдерін әзірлеу мүмкіндігі мақсатында қазіргі заманғы кәсіби және ғылыми бағыттардың қалыптасуына ықпал ететін болады. Магистранттар әлеуметтік желілердің жұмыс істеу заңдылықтарын меңгереді, әлеуметтік деректердегі желілік міндеттерді анықтай алады, әлеуметтік желілердің жұмыс істеуінің тарихи, саяси, экономикалық ерекшеліктерін түсіне алады, ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік желілердің қызметін ұйымдастыру мәселелерін бағдарлай алады, мазмұнға талдау жасай алады, әлеуметтік маңыздылығы мен әлеуметтік қауіптілігін анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телетаратылымды ұйымдастыру (продюссерлік қызмет)
Арнайы курс – аудиовизуалды контентті өндіру және тарату ерекшеліктеріне терең үңіледі. Курста телеөндіріс жұмысында продюсерлік қызметтің қыр-сырлары: бағдарламалық сызбаны құрудан бастап контентті монетизациялау және шығармашылық ұжымдарды басқаруға дейін қарастырылады. Магистрлар телевизиялық бизнестің қаржылық модельдерін, жобаларды бюджеттеу механизмдерін, аудиторияны зерттеу әдістерін және телевизиялық өнімдерді нарықта жылжыту стратегияларын меңгереді. Пән телеарналар өндірістік процесстерін басқару және стратегиялық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналистикадағы мәдениетаралық коммуникация
Пән әлеуметтік және кәсіби байланыстардың барабарлығын қамтамасыз ететін тиімді мәдениаралық өзара іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар шетелдік мәдени қоғамда қабылданған мінез-құлықтың этикалық және моральдық нормалары, әлеуметтік жағдайлардың үлгілері, өзара әрекеттесудің типтік сценарийлері туралы түсінік алады. Бұл пәнді оқу барысында білім алушылар стереотиптердің әсерін жеңуге және қарым-қатынастың жалпы және кәсіби салаларында мәдениетаралық диалогты жүзеге асыруға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиалингвистика
Пән әр түрлі ақпарат құралдарының тілінің теориясы мен практикасын енгізеді. Магистранттар бұқаралық ақпарат құралдарының әр түрлі түрлеріне талдауданбайды, олар медиа мәтіндердің әртүрлі түрлерін, көздің әртүрлі сорттарын, PR- және қайта өңдеу мәтінінің прагматикаларын жасау үшін практикалық дағдыларға ие болады. Манипуляциялық мәтінді және олардың әсер ету әдістерін талдау әдістерін тағайындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаөнім ұйымдастырылуы және шығарылымы
Магистранттар аудиторияны зерттеуден бастап постпродакшнге дейінгі толық циклды өтеді, форматтарды питчингтерде, peer-review-да және нарық көшбасшыларының шеберлік сабақтарында тестілейді. Курстың аяғында магистранттар маркетинг пен этиканы ескере отырып медиастратегия әзірлей алады, YouTube-каналдар мен әлеуметтік желілер арқылы дистрибуцияны іске қосады, сонымен қатар аудиторияның қатысуын өлшейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналистика деонтологиясы
Пәнді оқу заманауи медиамәтінде еркіндік (рұқсат етілген) және рұқсат етілмеген шекараларды анықтауға, медиа-құрылымдардың қызметін талдауға, жоспарлауға, болжауға, тәуекелдерді және оларды азайту тәсілдерін есептеуге мүмкіндік береді. БАҚ туралы заңнаманы білуін қолдану. Медиа қызметінде сөйлеу мәдениеті, іскерлік қарым-қатынас, кәсіби адалдық принциптерін қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық кеңістік пен азаматтық журналистика
Пән қоғамдық кеңістік тұжырымдамасы мен азаматтық журналистиканың рөлін зерделеуге бағытталған. Магистранттар БАҚ пен азаматтық қоғам арасындағы өзара әрекет әдістерін меңгереді, аудиторияны тарту тәжірибелерін және журналистің қоғамдық диалогтағы делдал ретіндегі миссиясын зерттейді. Білім алушылар азаматтық бастамалар және кері байланыспен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіреді, әлеуметтік маңызы бар тақырыптар бойынша медиаконтент жасап, қоғамдық пікірталастардың дамуына ықпал етеді, медиатәжірибе арқылы демократиялық үдерістерді нығайтып, азаматтық жауапкершілікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Медиа мәтінді редакциялау және модельдеу
Курс бұқаралық ақпарат құралдарының мәтіндерімен қайта жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қамтамасыз етуге бағытталған. Өзгерістердің нәтижесінде магистранттар стилистика және әдеби редакциялау тұрғысынан, интерфекстік фигура, метомәтін және прото-мәтін, корпоративті медиа-мәтіндер тұрғысынан Tablid Tech STA-ны талдай және құра алады. Желілік журналистиканың, теледидар және радио журналистиканың материалдарын өңдеу және модельдеу. Ортология контекстінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық медиа коммуникациялар
Пәннің мақсаты қазіргі заманғы сандық медиа-коммуникацияларда кәсіби жетістіктерге бағытталған. Нәтижесінде магистранттар медиа кітапхананың түрлі визуалды элементтерін және интерактивті құралдармен жұмыс жасауды жүзеге асыра алады. Сандық теледидардағы мазмұн өндірудің ерекшеліктері, оны құрудың негізгі өндірістік циклдары, мәтіндік және аудио-визуалды материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Заманауи медиа технологиялар
Курсты меңгеру нәтижесінде магистрант заманауи ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллекті қолдан отырып, өз контентін жасай алады; медиа – қызмет саласында ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалана алады. Ақпараттық қоғамның сын-тегеуріндері контексінде әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму қағидаттары мен тетіктерін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-саяси, экономикалық, гуманитарлық ғылымдар теориясы мен тәжірибесінің алғашқы білім деңгейін көрсету.
- Мемлекеттік және шет тілін меңгеруін, тілдік сауаттылық, сөйлеу мәдениеті, іскерлік қарым-қатынас принциптерін көрсету.
- Жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланып, журналистика пәндері бойынша оқу-әдістемелік материалдар құрастыру, сонымен қатар академиялық шынайылық мәдениетін насихаттай отырып, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын көрсету.
- Редакцияның шығармашылық қызметінің басым бағыттарын әзірлеу, журналистік материалдарды өңдеу, сыни талдау мен тексеру жүргізу, өз контентін жасау.
- Сыртқы ортамен (мақсатты аудитория, мемлекеттік органдар, кәсіби қауымдастықтар, эксперттер) тиімді өзара әрекеттесу және сенімді қарым-қатынас орнату.
- Қазақстан заңнамасы, журналистік этика және қоғамдағы заманауи тенденцияларды ескере отырып, сапалы бейнедыбыстық өнімді жасау және шығару процесін басқару.
- Кәсіби қызметінде әлемдік және қазақстандық медианың инновациялық даму принциптері мен механизмдерін, заманауи медиатехнологиялар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және жасанды интеллектті қолдану.
- БАҚ қызметін талдау, БАҚ-ты зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, аудиторияның қажеттіліктерінің қанағаттандырылуы мен контент сапасын өлшеуге арналған әлеуметтік зерттеулер жүргізу.
- Жаппай медианың даму және қызмет ету заңдылықтарын анықтау, тәуекелдерді болжау, стратегиялық коммуникациялар арқылы имидж құру және қолдау.
- БАҚ экономикасы мәселелерін түсіну, медиа-редакцияларда бизнес-үрдістерді жақсарту мақсатында басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау.
Ұқсас БББ
7M03201 Халықаралық журналистика
КИМЭП университеті
7M03201 Журналистика
Торайгыров университеті
7M03201 Data - журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M03201 Журналистика
«Тұран» университеті
7M03201 Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M03201 Медиа зерттеулері және журналистика
Сулейман Демирель атындағы университеті