Action Research

  • Мақсаты: студенттерде педагог-зерттеушінің құзыреттілігін, өзінің педагогикалық практикасы мен іс-әрекетін жүйелі, рефлексиялық, түзетуші, аналитикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Action Research – стратегияларды, әдістерді және жалпы оқыту нәтижелерін жақсарту үшін нақты білім беру орындарында жүргізілетін жүйелі және рефлексивті зерттеулер. Бұл бақылауды, мәліметтерді жинауды, рефлексияны және оқыту әдістерін жетілдіруді қамтитын үздіксіз процесс. Әлемдік педагогикада Action Research әдісінің пайда болу тарихы. К.Левиннің, Дж.Дьюидің, Д.Кольердің, С.Коридің, В.Боргтың және т.б. әрекетті зерттеу ретінде Action Research-тің дамуына қосқан үлесі. Әрекетті зерттеудің әлемдік тәжірибесі: «әрекетті зерттеу», «бірлескен зерттеу», «тәуелсіз зерттеу», «әрекетті зерттеу», «контекстік әрекетті зерттеу». Білім берудегі Action Research қазақстандық тәжірибесі. Action Research жетекші қағидаттары: ғылыми-зерттеу және оқу тәжірибесінің бірлігі, ынтымақтастығы, синергиясы және зерттеушілердің топтық жұмысы. Іс-әрекетті зерттеу әдісінің кезеңдері: проблеманы қою, мәліметтер жинау, әрі қарайғы әрекеттерді жоспарлау, іс-әрекет жоспарын орындау, түрлендірулерді жүзеге асырғаннан кейін мәліметтерді талдау, рефлексия. Педагог-зерттеушінің педагогикалық рефлексиясы мұғалімнің өзінің практикалық іс-әрекетін талдау және түзету, жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында талдау және хабардар ету ретінде. Әдебиет мұғалімінің тәжірибесіндегі Action Research әдісі.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top