Цифрлық өнімдердің жаңа өнімдерін басқару

  • Мақсаты - цифрлық өнімдерді құру процестері бойынша теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру, өнім гипотезаларын жылдам тексеру, аналитикамен жұмыс істеу, нарықтық әлеуетті бағалау нәтижелерін ескере отырып, жаңа идеяларды қалыптастыру әдістемесін меңгеру. Мазмұны: Жаңа өнімді (ЖӨ) жобалаудың теориялық негіздері. Қолданыстағы өнімдерді жетілдіру және ЖӨ жобалау процесінде идеялар мен гипотезаларды қалыптастыру. ЖӨ жобасының құрылымы және оны жобалау әдістері. ЖӨ және қызметтерді дамытуға қазіргі заманғы тәсілдер. Маркетингтік аналитика және тұтынушыларға назар аудару. Өнімді әзірлеуге ептілік көзқарас. Қаржы және болжау. ЖӨ және өнімді пайдалану сынағы, нарықтық тестілеу, нарыққа дейінгі тестілеу. A/B тестілері, HADI циклдері. Трафик және қорғасын генерациясы. Түрлендіру. Өнімділік маркетингі.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top