Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Бренд менеджменті
-
Мақсаты – компанияның брендін қалыптастыру, жылжыту, сақтау және нығайту процестерін басқару жүйесінде білімді дамыту және практикалық дағдылар кешенін дайындау. Мазмұны: Брендтер әлемі постиндустриалдық қоғамның тұжырымдамасы ретінде. Бренд – анықтамасы, мәні нейрондық желілер және брендті басқару. Бренд құру – брендті дамыту. Брендті құру циклі брендтің дамуын талдау. Брендті зерттеу. Брендті басқаруға арналған әлеуметтік ақпарат. Тиімді бренд коммуникацияларын жоспарлау. Брендті дамытушы компанияны бақылау және оның тиімділігін бағалау. Брендтік коммуникацияларды дамытудағы сапалық және сандық зерттеулер: жарнамалық хабарламаларды және жарнамалық әрекеттерді тестілеу. Науқанның нәтижелі көрсеткіштері.
-
Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2