Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Сапа менеджменті
-
Мақсаты – тауарлардың немесе қызметтердің сапасын басқаруда қажетті ұйымдастырушылық, басқарушылық, аналитикалық және басқа да іс-шараларды практикаға енгізудің негізгі принциптерін, әдістерін және сапа менеджменті жүйелерін зерттеу. Мазмұны: Өнім сапасы, оның көрсеткіштерінің жүйесі. Қазіргі сапа жүйесінің қалыптасу кезеңдері, принциптерінің эволюциясы. Жалпы сапаны басқару тұжырымдамасы мен әдістемесі. TQM (Total Quality Management) негізгі принциптері мен мақсаттары. Қазақстан Республикасында TQM енгізу. Кәсіпорынның өнім сапасын арттыру жүйесінің біртұтас моделін жоспарлау және жобалау. Жобаның тиімділігін бағалау, оны түзету. Сапалы үй. Стандарттау және сапаны басқару. Сапа менеджментінің халықаралық стандарттары. Өнімдерді және сапа жүйелерін сертификаттау. Сапа жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету.
-
Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1