Іскерлік байланыс

  • Мақсаты: кәсіпорынның дамуындағы стратегиялық және тактикалық мәселелерді шешу үшін адамдар, қоғамдық және саяси құрылымдар арасындағы ақпараттық өзара әрекеттесу ағындарын ғылыми басқару ретінде жүйелік білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қарым-қатынас теориясының әдіснамалық негіздері. Қарым-қатынас түрлері, формалары. Қарым-қатынастың тиімділігі. Іскерлік қарым-қатынастағы жасанды интеллекттің әсері. Ауызша және жазбаша іскерлік коммуникация стратегиялары. Іскерлік қарым-қатынас әлеуметтік орта мен сөйлеу әрекетінің өзара әрекеттесуінің әлеуметтік-мәдени механизмі ретінде. Коммуникацияны басқару. Іскерлік коммуникация менеджмент саласындағы маманның кәсіби қызметіндегі іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық механизмі ретінде. Прагматикалық коммуникация түрлері. Дау, пікірталас, дау. Өзін-өзі таныстыру технологиялары. Қарым-қатынастың вербалды, вербалды емес құралдары. Іскер тұлғаның бейнесі.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top