Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Python тілінде бағдарламалау
-
Мақсаты: Студенттерге информатика, деректер ғылымы, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу және есептеу үдерістерін автоматтандыру салаларында есептерді шешу үшін Python тілінде бағдарламалау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Студенттер алгоритмдеу, деректер құрылымдары және объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын меңгереді, сондай-ақ Python тілін деректерді талдау, кітапханалармен жұмыс істеу және графикамен, ойын жасаумен байланысты әртүрлі күрделіліктегі бағдарламаларды жасау тәжірибесін алады. Мазмұны: Python тіліне кіріспе: даму тарихы, тіл ерекшеліктері, өңдеу ортасын орнату. Синтаксис негіздері: айнымалылар, деректер типтері, операторлар, мәліметтерді енгізу-шығару. Шартты операторлар мен циклдер: тармақталу құрылымдары (if, elif, else), циклдер (for, while), басқарушы нұсқаулар (break, continue, pass). Функциялар мен модульдер: функцияларды анықтау және қолдану, аргументтер мен қайтаратын мәндер, кодтың модульдік принциптері, стандартты және қолданушы модульдерін қосу. Деректер құрылымдары: тізімдер, кортеждер, жиындар, сөздіктер және олармен операциялар. Объектіге бағытталған бағдарламалау (ООБ): кластар мен объектілер, инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Файлдармен жұмыс: файлдардан оқу және файлдарға жазу, мәтіндік және екілік деректермен жұмыс. Қателерді өңдеу: try-except құрылымын пайдалану арқылы қателерді өңдеу. Python кітапханалары: танымал кітапханаларға кіріспе (мысалы, NumPy, Pandas, Matplotlib, Tkinter). Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу негіздері: жобалау, тестілеу және түзету. PyGame-мен жұмыс: Қосымша терезесін жасау. Оқиғалармен жұмыс (пернетақта, тінтуірді өңдеу). Примитивтерді салу: сызықтар, шеңберлер, тікбұрыштар. Кескіндер мен анимациямен жұмыс. Ойындардағы дыбыс пен музыка. Ойын механикасы: Объектілерді жылжыту. Қақтығыстар (Collision Detection). Жылдамдық пен уақытты басқару (таймерлер, FPS). Қарапайым ойын циклдарын іске асыру. Жобалар әзірлеу: Ойын жобалау: идея, сценарий, графика. PyGame-да ойын жасау кезеңдері. Мини-ойындар әзірлеу
-
Образовательная программа 6B01530 Информатика
-
Несиелер 7
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2