Қызмет көрсету саласындағы менеджмент

  • Студенттер қызмет көрсету өндірісін ұйымдастырудың негізгі түсініктері мен принциптерін; сервистік менеджменттің концепцияларын; қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардағы басқару үрдісінің ерекшелігін; қызмет көрсету саласындағы кәсіпорын қызметінің мақсатты және ресурстық құрамдастарының ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіпорынның сервистік жүйесін қалыптастырудың негізгі тәсілдерін және оларды жүзеге асыру әдістерін зерттейді. Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорынның сервистік жоспарын әзірлеу; қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындар менеджментінің функционалдық салаларында стратегиялық және жедел басқару шешімдерін әзірлеу және іске асыру дағдыларын меңгереді
  • Образовательная программа 6B04108 Экономика және менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top