Нейромаркетингке кіріспе

  • Пән-бұл мидың белсенділігінің тұтынушылық мінез-құлыққа әсеріне назар аудара отырып, маркетинг пен неврологияның қиылысуын зерттеу. Студенттер шешім қабылдауда, қалауды қалыптастыруда және брендтерді қабылдауда адам миының жұмысын түсінуді тереңдету. Олар нейромаркетингтің теориясы мен әдістемесін меңгереді және жарнама мен маркетингтік стратегиялармен өзара әрекеттесу кезінде болатын психофизиологиялық процестерді түсінеді. Пән шеңберінде нейромаркетингті қолданудың этикалық аспектілеріне де назар аударылатын болады.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top