Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамадағы нейромаркетингтік зерттеулер (сэндвич курсы)
-
Дисциплина тұтынушылардың жарнамалық хабарламаларға эмоциялық және когнитивтік реакцияларын нейромаркетингтік құралдарды қолдану арқылы талдауға фокус жасайды. Курстың аясында студенттер визуалды және дыбыстық жарнамалық стимулдарға ми мен мінез-құлық реакциялары қалай бақылап, интерпретацияланатынын зерттейді. Жарнаманың тиімділігін бағалауға, сенімді шығармашылық концепцияларды жасауға және аудиторияның көрінбейтін реакцияларын ескере отырып, жарнама форматтарын оңтайландыруға ерекше көңіл бөлінеді.
-
Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1