Жарнамадағы нейромаркетингтік зерттеулер (сэндвич курсы)

  • Дисциплина тұтынушылардың жарнамалық хабарламаларға эмоциялық және когнитивтік реакцияларын нейромаркетингтік құралдарды қолдану арқылы талдауға фокус жасайды. Курстың аясында студенттер визуалды және дыбыстық жарнамалық стимулдарға ми мен мінез-құлық реакциялары қалай бақылап, интерпретацияланатынын зерттейді. Жарнаманың тиімділігін бағалауға, сенімді шығармашылық концепцияларды жасауға және аудиторияның көрінбейтін реакцияларын ескере отырып, жарнама форматтарын оңтайландыруға ерекше көңіл бөлінеді.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top