Тауарлар мен қызметтер саласындағы нейромаркетингтік зерттеулер (Сэндвич курсы)

  • Курс нейромаркетинг әдістерін зерттеуге бағытталған, олар тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық қабылдануын талдауға қолданылып, студенттер эмоцияларды, назар аударуды және шешім қабылдауды зерттеу тәсілдерін биометриялық және нейрофизиологиялық деректер негізінде меңгереді. Курс барысында өнімдердің қаптамасы, дизайны және сипаттамаларының тиімділігін бағалау үшін (eye-tracking, face reader, GSR) технологияларын қолдану тәжірибелері қарастырылады. Нейро зерттеулердің тауарлар мен қызметтердің тартымдылығы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға қалай ықпал ететінін түсінік қалыптасады.
  • Образовательная программа 6B04104 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top