Маркетинг

  • Нарық жағдайында кәсіпорындардың тиімді жұмысын ұйымдастыру үшін маркетинг принциптері туралы білім жүйесін қалыптастырады, отандық және халықаралық нарықта жұмыс істейтін кәсіпорындарда заманауи маркетинг құралдарын қолданады. Кәсіпорынның мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес маркетингтік стратегияны қалыптастырудың заманауи әдістері мен тәсілдерін, технологиясын меңгереді, маркетингтік зерттеулер мен жарнамалық науқанды жүргізеді. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқаруда тактикалық және жедел шешімдер қабылдайды, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасының ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымды нарықтта жылжытудың ең тиімді жолдарын анықтайды.
  • Образовательная программа 6B04104 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top