Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
-
Мақсаты: Білім алушыларға әлеуметтік-мәдени менеджмент теориясы мен практикасының негіздерін үйрету, мәдени-тынығу мекемелерінің маркетингтік стратегиясы мен тактикасын іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әлеуметтік-мәдени менеджмент пен маркетингтің негіздері қарастырылады: басқару жүйесі ретіндегі менеджмент, ақпараттық қызмет және басқару әдістері, басқару шешімдерін дайындау және іс жүргізуді ұйымдастыру технологиялары. Пәнді оқу нәтижесінде студент жарнама, қаржыландыру, жоспарлау, негізгі басқару процедураларының жүйесі туралы білім, ұйымдық қызмет технологиясын, маркетинг пен маркетингтік ортаны, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетинг жүйелерін пайдалану дағдыларын меңгереді.
-
Образовательная программа 6B11121 Театр қойылымдарының технологиясы және продюсерлеу
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2