Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Нейромаркетинг
-
Пән нейробиологиялық процестердің тұтынушылық мінез-құлық пен шешім қабылдауға әсерін зерттейді. Ол эмоциялар, мотивациялар мен когнитивтік функциялардың тауарлар мен қызметтерді таңдауға қалай әсер ететінін түсіну үшін маркетинг, психология және неврологиядан алынған білімді біріктіреді. Нейромаркетинг маркетингтік стратегияларды оңтайландыру және тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімдірек жарнамалық науқандарды құру үшін нейробейнелеу және мінез-құлықты талдау әдістерін қолданады.
-
Образовательная программа 6B04106 Маркетинг
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6