Жаһандық контексте гендер, БАҚ және мәдениет

  • Гендер, медиа және мәдениет саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тәсілдерді (мысалы, репрезентация теориясы, постколониалды феминизм) меңгеру және магистранттардың кәсіби және зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Мазмұны СМИ-дың әлеуметтік рөлдерді қалыптастырудағы үлесін (еркектік/әйелдік стереотиптер), жаһанданудың (миграция, трансұлттық медиа) және цифрландырудың (әлеуметтік желілер) гендерлік түсінікке әсерін қамтиды. Практикалық тапсырмалар медиаконтентті салыстырмалы талдау (кино, жарнама), мемлекеттік бағдарламалардың гендерлік сезімталдығын бағалау, НҰК-тарға ұсынымдар әзірлеу және гендерлік стереотиптерді деконструкциялау жобаларын қамтиды. Оқу нәтижесі ретінде медиатекстерді сыни бағалай білу, инклюзивтік коммуникацияға арналған стратегиялар ұсыну және гендерлік тәсілді халықаралық мәдени жобаларда қолдана білу қалыптасады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top