Сапаны басқару

  • Қонақ үй және мейрамханалық сипаттағы қызметтің сапасын басқару үрдісінің негізгі тетіктерін қарастырады. Пәнді игеру барысында қонақ үй немесе мейрамханалық қызметтің сапасын қамтамасыз ету, қызметтің сапасын анықтау әдістерін таңдау, қонақ үй өнімдерінің сапасын жоғарлату тетіктерін таңдау сияқты сұарақтарға назар аударылады. Қонақ үй немесе мейрамханалық қызметтерді ұйымдастыру шеңберінде сапаны бақылау тетіктерін қолдану дағдыларын қалыптастырады
  • Образовательная программа 6B11103 Қонақ үй және мейрамхана ісі
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top