Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11103 Қонақ үй және мейрамхана ісі в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орналастыру орындары мен мейрамханаларда қонақтарға қызмет көрсету дағдыларын, сонымен қатар қонақ үй мен мейрамханалық кәсіпорындардың қызметтік бөлімдерінің әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіне кіріспе
Қонақ үй және мейрамхана сервисі
Ұлттық тағамдар мен сусындар
Туристік макроаймақтардағы мінез-құлық мәдениеті
-
2 Оқу жылы
Front оffice менеджмент
Бар ісі және эногастрономия
Номерлік қорды жабдықтау және басқару
Мейрамханалардағы дастарханды рәсімдеу және қызмет көрсету мәдениеті
Қонақжайлықтағы қызмет ету этикасы
Мейрамхана және қонақ үй ісіндегі брондау және резервтеу
Іскерлік мәдениет
Қонақ үй экономикасы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі сервистің электрондық және сандық технологиялары
Кәсіпкерлік және бизнес
Мейрамханаларда азық-түлік тауарларды есепке алу
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі эккаунтинг
Қонақ үй бизнесіндегі МІСЕ қызметтер
Рухани жаңғыру
Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы
Қонақжайлылықтағы операциялық басқару
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Отель және мейрамхана бизнесінде демалысты ұйымдастыру және анимациялық қызмет
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
-
3 Оқу жылы
Агломерация шарттарындағы отель және мейрамхана бизнесі
Курорттық аймақтардағы қонақ үй және мейрамхана ісі
Кейтерингтік қызметтерді ұйымдастыру және жылжыту
Қонақжайлылық индустриясындағы әлеуметтік-мәдени сервис
Отельдегі food менеджмент
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындар қызметінің қауіпсіздігі
Қызмет саласындағы маркетинг
Қызметтің санитарлық және гигиеналық шарттарын қамтамасыз ету
Испан тілі
Француз тілі
Мейрамхана және қонақ үй кәсіпорындары қызметін стратегиялау
Араб тілі
Әлемдік туристік дестинациялар
Кәсіби ағылшын тілі
Түрк тілі
Туризм және конақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы
Мейрамхана қызметіндегі калькуляция және баға белгілеу
Қытай тілі
-
4 Оқу жылы
Туризмдегі және қонақжайлылықтағы брендинг және PR
Қонақ үй индустриясын және қоғамдық тамақтану саласын реттеу
Корпоративті мәдениет және әлеуметтік жауапкершілік
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кадрлық саясат
Мейрамхана бизнесіндегі стандарттау және сертификациялау
Сапаны басқару
Туризмдегі сандық маркетинг
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі көліктік қамтамасыз ету
Қонақ үй желілерін ұйымдастыру және басқару
Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі тайм-менеджмент
Мейрамхана желілерін басқару
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау
- Заманауи талаптар бойынша қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарындағы талаптарға сай білімді көрсету, қолайлылық деңгейіндегі қызмет көрсетуге қарай кәсіпорынды жүйелей білу
- Қонақтарға қызмет көрсетудегі базалық білімнің болуы, рәсімдеу және номерлерді брондау бойынша өтініштердің есебін жүргізу және де номерлік қордың жоспарын жүктеу, автоматтандырылған қызмет көрсету ,жүйесіне ақпаратты шығару, үстелді даярлау және тағамды ұсыну технологиялық жүйесіне қатысу
- Сұранысқа ие қонақ үйлер мен мейрамханаларды қызмет көрсету талаптары бойынша өздігінше жетілдіру,қажетті ресурстарды анықтау, сонымен қатар қызмет көрсету шеңберінде кәсіпорынның экономикалық потенциалын анықтау
- Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорынның қызметін басқару және стратегиялық саясатты қалыптастыру
- Отандық және шетелдік нарықта турөнімді заманауи маркетингтік жолдар арқылы қолдану, ішкі және сыртқы нарықтағы тұтынушылық мүмкіндіктерді игеру
- Нарықтың перспективалы бағытын анықтау және ойын-сауық пен қонақжайлылық саласындағы бәсекеге қабілетті нарықтың жаңа сегменттерін қалыптастыру
Ұқсас БББ
6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)