Зерттеулер, даму және инновациялар

  • Аталған пәннің мақсаты – кәсіби даму мен кәсіби өзара әрекеттестік салаларында болашақ мұғалімдердің құзыреттерін қалыптастыру. Өз кәсіби қызметінің өзектілігі мен үздіксіз дамуын қамтамасыз ету үшін болашақ педагогтер білім беру мен мұғалім мамандығының дамуына, оқытудағы инновациялық тәсілдерге, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты түрлі салаларда зерттеулерге негізделген жаңа білімді меңгеріп, этикалық нормаларға сай практикалық зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлауды қабылдай отырып, қоғам мен білім беру кеңістігінде болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлейді, жаңартады және қолдана алады. Курс аясында болашақ педагогтер өз қызметін ғылыми тұрғыдан дамыту үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді: зерттеу тақырыбы мен сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды, деректерді жинау мен талдаудың әдістемесін әзірлейді және зерттеудің этикалық аспектілерін ескереді. Курс соңында болашақ мұғалімдер өздерінің педагогикалық қызметін этикалық зерттеулер мен әзірлемелер негізінде жетілдіріп, жаңарта алады, сондай-ақ жеке немесе бірлескен зерттеу жобаларын орындайды немесе оған қатысады. Сонымен қатар, олар өз зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін кәсіби форматта және әртүрлі коммуникациялық арналар арқылы ұсынуға қабілетті болады. Кәсіби құзыреттілікті меңгерген болашақ педагогтер өз қызметі мен кәсіби ортасын талдау арқылы оны жетілдіру жолдарын анықтай алады; кәсіби қызметінде зерттеуге негізделген тәсілді қолдана отырып, дербес зерттеу жұмысын жүргізе алады; зерттеу үдерісінде этикалық нормаларды сақтайды; ақпаратты жинау мен талдауда сыни ойлауды қолданады; ғылыми зерттеулерге қатысады және университеттер мен мүдделі тараптар арасында серіктестік орната алады; өз зерттеу қызметін құжаттап, оның нәтижелерін әртүрлі кәсіби форматтарда ұсынуға бейімделеді.
  • Образовательная программа 6B01407 Дене шынықтыру және спорт(IP)
  • Несиелер 5
Top