Маркетингтік стратегия

  • Пәннің мақсаты: стратегиялық маркетингтік жоспар мен денсаулық ұйымының микро және макродеңгейде даму бағдарламасын әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Пән магистр дәрежесін зерделеу нәтижесінде алатын болады:  стратегиялық маркетингтік қызметтің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін сипаттау;  кәсіпорынның сыртқы және ішкі жағдайының жай-күйін талдау, нарықты дамыту болжамдарын әзірлеу;  маркетингтік зерттеулер нәтижелері туралы есептер дайындау;  кәсіпорынның тауарына, бағасына, байланысына және маркетинг саясатына стратегиялық баламалардың әсерін зерттеу;  маркетингтік стратегияларды әзірлеу және енгізу әдістері. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: маркетингтің стратегиялық жоспарын әзірлеу; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау тақырыптары қарастырылады.; тауар саясаты бойынша стратегиялық шешімдер; өткізу арналары бойынша стратегиялық шешімдер; баға белгілеу кезіндегі стратегиялық шешімдер; коммуникация бойынша стратегиялық шешімдер..
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top