Денсаулық сақтпрааудағы сапа менеджменті

  • Пәннің мақсаты медициналық қызмет көрсету нарығында денсаулық сақтау мен бәсекеге қабілеттілігін ұйымдастыруда сапаны басқару әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру.. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді:  ИСО халықаралық стандарттарының ұсыныстарына сәйкес сапа жүйелерін әзірлеу және енгізу жолымен сапаны қамтамасыз ету бойынша жұмысты ұйымдастыру;  сапа жүйесінің тиімді жұмыс істеуін және жетілдірілуін қамтамасыз ету бойынша практикалық ұсынымдар әзірлеу;  кәсіпорынның қызметінде техникалық реттеу құжаттарын пайдалану;  теңгерімді басқару шешімдерін дайындау мақсатында сапаны басқару стратегиясының денсаулық сақтау ұйымының басқа функционалдық стратегияларымен өзара байланысын талдау.  дағдарыстық құбылыстардың пайда болу себептерін анықтау және оларды жоюдың ықтимал жолдарын көрсету; Пәнді оқу нәтижесінде магистрантар төмендегі мәселелерді қарастырады: сапаны басқарудың мәні мен түсінігі, Сапа менеджментінің негізгі принциптері, TQM тұжырымдамасының негізгі ережелері, сапаны жоспарлау, СМЖ шеңберінде 9000 сериялы ISO халықаралық стандарттары, сапаны бағалау және өлшеу әдістері, кайдзен философиясы және ұқыпты технологиялар.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top