Туризм экономикасы

  • Курстың мақсаты студенттерді туристік нарықтың жұмыс істеу модельдерін, олардың әлеуетін және сегменттеуін, туристік өнімге деген сұранысты және туристік өнімнің жеткізілуін, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеуде қалыптастырудың тұтас ғылыми түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Баға белгілерін, туристік агенттіктерді бәсекелестік ортада дамыту стратегиясын әзірлеу, туристік ресурстарды тиімді пайдалану және туризмнің елдегі әлеуметтік-экономикалық жағдайға әсерін білу.
  • Образовательная программа 6B04114 Event-Менеджмент
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top