Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Стратегиялық маркетинг
-
Курс барысында стратегиялық маркетингтің мәні мен принциптері, оның компоненттері мен олардың арасындағы қатынастар анықталады. Стратегиялық көзқарасты қалыптастыру әдістері, стратегиялық талдау, бастапқы жағдайды SWOT талдау, компания стратегиясының түрлері және оларды таңдау. Компанияның бәсекелестік стратегияларын әзірлеу және енгізу, стратегиялық өзгерістерді басқару.
-
Образовательная программа 6B04112 Аграрлық тауарлармен халықаралық бизнес
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 2