Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04112 Аграрлық тауарлармен халықаралық бизнес в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - еңбек нарығындағы бәсекеге қабілетілігі жоғары, қазіргі заманғы маркетинг және бизнес бойынша іргелі білімдер мен дағдыларды меңгерген, креативті ойлау қабілеті бар, инновациялық өнімді өндіруге және оларды халықаралық нарықта жылжытуға қабілетті, еңбек нарығы мен технологияның өзгеріп отырған қажеттіліктеріне бейімделе алатын жаңа формациядағы маркетологтарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экономика принциптері (ағылшын тілінде)
Экология
Өмір тіршілік қауіпсіздігі
Өндірісті ұйымдастыру негіздері
Бухгалтерлік есеп және қаржы негіздері
Микроэкономика
-
2 Оқу жылы
Эконометрика І
Маркетинг
Эконометрика
Академиялық жазылым
Макроэкономика
Статистика
Статистика I
Басқару информатикасы
Менеджмент
Бизнес презентациялар (ағылшын тілінде)
Кәсіпкерлерге арналған бухгалтерлік есеп
Қаржы және валюта
Бизнес-презентация технологиясы
-
3 Оқу жылы
Қоғамдық таңдау теориясы
Логистика
Маркетингтік зерттеулер және талдау
Салық және салық салу
Экономикалық саясат
Баға және баға саясаты
Тұтынушының мінез-құлқы
Корпоративтік қаржы
Microsoft Project бағдарламалық қамсыздандыруды басқару
ЕО сауда саясаты
Операцияларды зерттеу-оңтайлы бағдарламалау
Халықаралық маркетинг
Сыртқы аграрлық сауда технологиясы
Халықаралық экономика
Халықаралық бизнес
Халықаралық сауда
Бизнес экономика
-
4 Оқу жылы
Стратегиялық жоспарлау
Қонақжайлық индустриясының маркетингі
Агротуризм маркетингі
Бөлшек сауда және мерчендайзинг
Маркетингтегі коммуникациялар
Тауартану
Агромаркетинг
Аграрлық маркетингті басқару
Агромаркетингті ұйымдастыру
PR және маркетингтегі жылжыту
Бизнес-жоспарлау
Халықаралық аграрлық құқық
Практикалық маркетинг
Инновациялық маркетинг
Коммерциялық және халықаралық құқық
Стратегиялық маркетинг
Брендинг
Оқыту нәтижелері
- Жаратылыстану ғылымы, әлеуметтік-саяси пәндер саласының базалық негіздерін білуге, кең жоғары білімді ойлау мәдениеті және дүниетанымы жоғары тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін
- Әлемдік және отандық экономика тарихының негізгі оқиғаларын түсіну және білу, елдер мен Қазақстан Республикасының сауда саясатында болып жатқан реформалардың барысын, қазіргі заманғы бизнес және кәсіпкерлік саласындағы даму үрдістерді
- Академиялық хат жазу, ғылыми есеп және есептік құжаттарды, құқықтық нормалар, экономикалық категориялар, менеджмент және өндірісті ұйымдастыру принциптерін тәжірибеде қолдану
- әр түрлі нарық субъектілерінің әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерін ҚР мен шет елдердің қолданыстағы нормативтік-құқықтық базасын ескере отырып үлгілік әдістеме негізінде есептеу
- Адам ресурстарын басқару және ұйымдастыру жұмыстарын білу, ұтқырлық әдістерін, тілдік жіне басқа да құзіреттіліктерді игеру, мәмілеге келу, өз пікірін ұжым пікірімен сәйкестендіру
- Маркетинг және бизнес бойынша аналитикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды, қолданбалы бағдарламалар пакетін және басқару және экономикалық ақпарат базасын пайдалану
- Нарықтағы оның өмірлік циклінің фазана байланысты қазіргі заманғы тиімді маркетинг әдістері мен формаларын, ғылыми және практикалық принциптері негізінде өндірісті ұйымдастыру, өнімді жылжыту және сату бойынша ұтымды шешім әзірлеу, қабылдау және жүзеге асыру
- Маркетингтік зерттеулер мен талдаудың әр түрлі әдістерін қолдану, олардың мақсаттарын тұжырымдау, ақпаратты жинау және өңдеу, есептер жазу және бұл деректерді кәсіпорындарда және халықаралық нарықта басқару шешімдерін қабылдау мақсатын түсіндіруде қолдану және олар үшін жауап беру
- Кәсіпорындарда және халықаралық нарықта маркетингтік қызметті енгізу және жетілдіру үшін түрлі тауарлық, баға белгілеушілік, өткізушілік және коммуникациялық технологияларды қолдану
- Кәсіпорындар, сауда компаниялар мен корпорациялар және тауар биржалары тұтас ел үшін маркетингтік бағдарламаларды және стратегиялық және тактикалық сипаттағы жоспарларды дайындап, жетілдіру
- Инновациялық тауарлар мен брендтерді, өткізу және тауарлар бизнесін технологиясын әзірлеу және оларды отандық және әлемдік нарықта жылжыту
- Инновациялық қызмет саласындағы білімге ие болу, стандартты емес және альтернативті шешімдер табу, жаңа ойларды қалыптастыруға, сыни ойлауды, әлемдік нарықтағы кәсіпкерлікті дамытуға қабілетті болу
- Әртүрлі елдердегі әртүрлі нарықтарда тиімді маркетингтік және бизнес стратегияларын әзірлеу және енгізу