Тірек-қимыл аппаратының және терінің патологиясы

  • Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: Патогенезді, патологияны, клиникалық синдромдарды (клиникалық синдромдарды) және клеткалық-тірек-қимыл аппаратының және тері ауруларының клиникалық-бағдарланған фармакологиясын зерттеуді қамтиды. Тренинг клиникалық дәлелдемелерді, аналитикалық және проблемалық-бағдарланған ойлауды дамытуды, клиникалық тұрғыда проблеманы терең түсінуді қамтиды; патологияның клиникалық диагностикасы мен синдромдық диагноздың дыбыс қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: -Диагностика және емдеу процесінде аутоиммунды аурулардың патогенезі және метаболикалық бұзылыстар бойынша білімді қолдану. -Тірек-қимыл жүйесі мен тері патологиясы бар жас ерекшеліктерін ескере отырып, науқасты мақсатты түрде сұрастыру және физиологиялық тексеру жүргізе білу. -Тірек-қимыл жүйесі мен теріге әсер ететін кең таралған ауруларға қатысты диагностикалық және терапиялық араласуларды анықтау. -Тірек-қимыл жүйесінің патологиясы мен лерматологиялық патологиясы кезіндегі зертханалық-аспаптық тексерудің негізгі мәліметтерін түсіндіру. -Негізгі синдромдарды анықтау үшін білімді интеграциялау: моносуста зақымдану, полисуста зақымдану, қызба синдромы, бұлшықет синдромы, арқаның ауырсыну синдромы; экзантемалар мен энантемалар, химиялық және физикалық әсерден терінің зақымдануы. -Тірек-қимыл жүйесі мен теріге әсер ететін ауруларды дамытуда, диагностикада және емдеуде рөл атқаратын әлеуметтік, экономикалық, этникалық және нәсілдік факторларды сипаттау. -Ревматологияда және дерматологияда - қабынуға қарсы, иммуносупрессивті, гипоурикемиялық, антимикробтық, антимикотиялық, антигистаминдік, комбустиологияда қолданылатын дәрілердің әсер ету механизмін, фармакокинетикасын, жанама әсерлерін, көрсетілімдері мен қарсы көрсетімдерін жіктеу, сипаттау. -Дәрігер-пациент өзара қарым-қатынас ережелері мен нормаларын ескере отырып, тиімді медициналық сұхбат алу қабілетін және әртүрлі жас кезеңдерінде, қалыпта және мінез-құлқында ауытқулар кезінде, әр түрлі жағдайларда адам мінез-құлқының негізгі қағидаларын білуін көрсету; -кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; барлық кәсіби өзара әрекеттестікте этикалық принциптерді сақтау; -үздіксіз кәсіби оқытуға және өз білімі мен дағдыларын жетілдіруге қажеттілікті көрсету; -ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаға беру
  • Образовательная программа 6B10103 Жалпы медицина
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top