Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B10103 Жалпы медицина в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білікті мамандар мен бәсекеге қабілетті медициналық білікті мамандар даярлауды қамтамасыз ететін, жаңа білімді меңгеруге қабілетті, сондай-ақ жеке адамдарға, олардың отбасыларына және жалпы халыққа жеке бастапқы және үздіксіз медициналық көмек көрсетуге қабілетті денсаулық сақтау саласында жаңа білім қалыптастырады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Медициналық терминологиямен адам анатомиясының негіздері
Мамандыққа кіріспе
Медициналық сұхбат және медициналық этика негіздері
Клетка биологиясы
Молекуладан жасушаға дейін
Адам морфологиясы мен физиологиясының негіздері
Адам денесінің құрылымы және функциясы
Молекулалық биология және биоорганикалық химия
-
2 Оқу жылы
Қорғаныс және денсаулық сақтау тетіктері
Жалпы иммунология, генетика және биохимия
Адамның қалыпты морфологиясы мен физиологиясы
Қорғау тетіктері мен аурулары
Жалпы патология
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Науқас және дәрігер
Клиникалық иммунология және биохимия
-
3 Оқу жылы
Орыс/қазақ тілі медицинада
Асқорыту жүйесі мен бауыр патологиясы, асқорыту
Тыныс алу жүйесінің патологиясы
Ағылшын тілі медицинада
Зәр шығару жүйесінің патологиясы және гомеостаз
Жүрек-тамыр жүйесі мен қан патологиясы
Репродуктивті жүйе, жүктілік және босану
Науқас және қоғам
Тірек-қимыл аппаратының және терінің патологиясы
Профилактикалық медицина
Клиникалық дағдылар мен рәсімдер
Эндокриндік жүйенің патологиясы және метаболизм
Бала кезі, бала және жасөспірім
Жалпы хирургия
Оқыту нәтижелері
- 1. Адам ағзасының типтік құрылымы мен функцияларын молекулалардан органдардың жасушаларына дейін және бүкіл ағзаға дейін егжей-тегжейлі білу; негізгі патологиялық процестер мен олар тудыратын биологиялық зиянын білу.
- 2. Жалпы және төтенше жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу, оның ішінде диагностикалық процедуралардың орындалуымен байланысты науқастардан және басқа көздерден ақпарат жинау.
- . Клиникалық симптомдар мен синдромдарды анықтау және түсіндіру, типтік көріністегі және жас ерекшелігі бойынша кең таралған аурулармен науқастарды зертханалық және аспаптық зерттеу әдістерінің деректерін; ауруды диагностикалау және басқару жоспарын әзірлеу үшін тиісті деректерді интерпретациялауды қоса алғанда, түсіндіру, талдау, бағалау және басымдықты анықтау.
- Пациентті емдеуге және оның қажеттіліктеріне сәйкес оның денсаулығын нығайтуға жеке көзқарасты қамтамасыз ету үшін клиникалық білімдер мен дағдыларды интеграциялау; диагностиканың ұтымдылығын талдау және дәлелді және дербестендірілген медицина принциптерін қолдану негізінде кәсіби шешімдер қабылдау.
- 5. Этика және деонтология принциптеріне сәйкес тиімді қарым-қатынас пен терапевтік және диагностикалық үдерістер үшін адам мінез-құлқының негізгі принциптерін білу; мәдени ерекшеліктері мен нәсілін ескере отырып, пациенттің психологиясын білу; топтық жұмыста, диагностикалық және терапиялық процесті ұйымдастыруға және басқаруға дағдыларын көрсету; Дәрігер мен пациент арасындағы медициналық қарым-қатынас кезінде, емделу кезеңінде және одан кейін орын алатын динамикалық қарым-қатынасты тиімді түрде қалыптастыру; Медициналық ақпаратты ауызша және жазбаша түрде пациенттерге қауіпсіз және тиімді емдеуді қамтамасыз ету үшін тиімді түрде беру; профилдік-профилді / көп профильді топта басқа медицина қызметкерлерімен тиімді жұмыс жасау;
- Барлық жастағы науқастарда, төтенше және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда науқастарға ең көп таралған ауруларды медициналық қамтамасыз ету;
- 7. Дәрігер мен пациенттің, оның ішінде баланы науқас ретінде құқықтарын қорғаудың құқықтары, міндеттері мен әдістерін білу, олардың кәсіби қызметінде; өз жасына, мәдениетіне, сеніміне, дәстүріне, ұлтына, өмір салтына қарамастан медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және пациентке кәсіби қарым-қатынаста болсын.
- Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттар мен құжаттарды ұйымдастыру және талдау; кәсіби мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық-цифрлық технологиялар мен денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін қолданады.
- Адамның және отбасының салауатты өмір салтын қалыптастырудың принциптері мен әдістерін білу, халықтың денсаулығы; алдын алу мақсатында денсаулық пен ауруды анықтайтын факторлардың жиынтығын білу.
- Кәсіби жауапкершіліктің және адалдықтың ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; этностық сипатына, мәдениетіне, жынысына, экономикалық мәртебесіне немесе жыныстық бағдарға қарамастан пациенттермен, отбасылармен, әріптестерімен және тұтастай алғанда қоғаммен барлық кәсіби қарым-қатынастарда этикалық принциптерді сақтау;
- 11. Үздіксіз кәсіптік даярлықты және олардың кәсіби қызметі барысында олардың білімдері мен дағдыларын жетілдіру қажеттілігін көрсетеді;
- 12. Зерттеу жүргізу дағдыларын, жаңа білімге деген ұмтылысын және басқа адамдарға білім беруді көрсету