Асқорыту жүйесі мен бауыр патологиясы, асқорыту

  • Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: Пәндер патогенезді, патологияны, проблемаларды клиникалық түрде ұсынуды (клиникалық синдромдарды) және асқорыту жүйесі мен бауыр патологиясының клиникалық бағдарланған фармакологиясын зерттеуді қамтиды. Тренинг клиникалық дәлелдемелерді, аналитикалық және проблемалық-бағдарланған ойлауды дамытуды, клиникалық тұрғыда проблеманы терең түсінуді қамтиды; патологияның клиникалық диагностикасы мен синдромдық диагноздың дыбыс қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: -Диагностика және емдеу процесінде асқазан-ішек жолдары мен бауыр патологиясының патогенезі бойынша білімді қолдану -Асқазан-ішек жолдарының және бауырдың патологиясы бар жас ерекшеліктерін ескере отырып, науқасты мақсатты түрде сұрай және физиологиялық тексеруді жүргізе білу. -Асқазан-ішек жолдары мен бауырға әсер ететін кең таралған ауруларға қатысты диагностикалық және терапиялық араласуларды анықтау. -Асқазан-ішек жолдары мен бауыр патологиясы кезіндегі зертханалық-аспаптық тексерудің негізгі мәліметтерін түсіндіру -АІЖ және бауыр зақымдануының негізгі синдромдарын анықтау үшін білімді интеграциялау: дисфагия, іштің ауыруы, асқазан диспепсиясы, ішек диспепсиясы, сарғаю (холестаза), асқазан-ішек қан кетуі, гепато-спленомегалия, гепатит (цитолитикалық), бауыр-жасушалық жетіспеушілігі, порталды гипертензия, диффуздық өзгеріс, бауырдағы көлемді білім. -Гастроэнтерологиялық ауруларды дамытуда, диагностикада және емдеуде рөл атқаратын әлеуметтік, экономикалық, этникалық және нәсілдік факторларды сипаттау; -гастроэнтерологиялық аурулардың жіктелуін қолдану, әсер ету механизмін, фармакокинетикасын түсіну, жанама әсерлерін, АІЖ моторикасына әсер ететін дәрілердің көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін талдау, әлсіз, пробиотиктер, диареяға қарсы препараттар, ферменттер, протеолитикалық ферменттердің тежегіштері, қабынуға қарсы, вирусқа қарсы препараттар; -дәрігер-пациент өзара қарым-қатынас ережелері мен нормаларын ескере отырып, тиімді медициналық сұхбат алу қабілетін және әртүрлі жас кезеңдерінде, қалыпта және мінез-құлқында ауытқулар кезінде, әр түрлі жағдайларда адам мінез-құлқының негізгі қағидаларын білуін көрсету; -кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; барлық кәсіби өзара әрекеттестікте этикалық принциптерді сақтау; -үздіксіз кәсіби оқытуға және өз білімі мен дағдыларын жетілдіруге қажеттілікті көрсету; -ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаға беру.
  • Образовательная программа 6B10103 Жалпы медицина
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top