Репродуктивті жүйе, жүктілік және босану

  • Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: Пәннің патогенезін, патологиясын, клиникалық көріністерін және репродуктивтік жүйенің патологиясының клиникалық-бағдарланған фармакологиясын, сондай-ақ жүктілік, босану, босанғаннан кейінгі кезеңдегі жағдайларды зерттеу кіреді. Тренинг клиникалық дәлелдемелерді, аналитикалық және проблемалық-бағдарланған ойлауды дамытуды, клиникалық тұрғыда проблеманы терең түсінуді қамтиды; клиникалық диагностикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту және синдромдық диагнозды негізді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: -Диагностика және емдеу процесінде репродуктивті жүйе ауруларының патогенезі бойынша білімді қолдану -Жүкті әйел мен жаңа туған нәрестенің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері бойынша білімдерді жүктілік, жүктілік және босану кезінде, босанудан кейінгі кезеңде пайда болатын жағдайларды диагностикалау процесінде қолдану. -Перинатология, ұрықты антенаталды қорғау, тұқым қуалайтын ауруларды дамыту, ТБА, алдын алу негіздері бойынша білімді қолдану. -Репродуктивті денсаулыққа қатысты диагностикалық және терапиялық араласуларды анықтау. -Жүктілік және гинекологиялық патология кезіндегі зертханалық-аспаптық тексерудің негізгі мәліметтерін түсіндіру. -Репродуктивті жүйенің зақымдануының негізгі синдромдарын анықтау үшін білімді біріктіру: бедеулік, қабыну, дисменоррея, дисгинезия, ісіктер, жатыр мойынының патологиясы, даму ақаулары. -Эндокриндік ауруларды дамытуда, диагностикада және емдеуде рөл атқаратын әлеуметтік, экономикалық, этникалық және нәсілдік факторларды сипаттау. -Қауіпсіздік тұрғысынан жүктілік кезінде дәрілік заттарды қолдану ерекшеліктері, сондай-ақ ұрпақты болу функциясына әсер ететін және ұрпақты болу жүйесі ауруларын емдеуде қолданылатын ерекшеліктері туралы білімді көрсету. -Дәрігер-пациент өзара қарым-қатынас ережелері мен нормаларын ескере отырып, тиімді медициналық сұхбат алу қабілетін және әртүрлі жас кезеңдерінде, қалыпта және мінез-құлқында ауытқулар кезінде, әр түрлі жағдайларда адам мінез-құлқының негізгі қағидаларын білуін көрсету; -кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарына адалдығын көрсету; барлық кәсіби өзара әрекеттестікте этикалық принциптерді сақтау; -үздіксіз кәсіби оқытуға және өз білімі мен дағдыларын жетілдіруге қажеттілікті көрсету; -ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, жаңа білімге ұмтылу және білімді басқаға беру.
  • Образовательная программа 6B10103 Жалпы медицина
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top