Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M04107 Экономика (1 жыл) в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Пәндер

  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі

    Пәнұлттықэкономиканыұйымдастыружәнекәсіпорынныңэкономикалыққауіпсіздігінқамтамасызетудіңтеориялықжәнепрактикалықнегіздері мен механизмдеріноқытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-экономикалық жоспарлау

    Курстың құрылымы келесі блоктардан тұрады: әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың теориялық негіздері, жоспарлау әдістемесінің тарихи әдістемесін талдау, халықтың дәулеттілігі мен әлеуметтік дамуын жоспарлау. Курста ең бастысы әлеуметтік-экономикалық процестерді жоспарлаудың теория-әдістемелік негізіне, кәсіпорынның жоспарлау қызметін талдауға және мемлекеттік және жергілікті басқару аймағындағы мамандардың сипаттамасына көңіл аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Микро-макроэкономикалық талдау

    Нақты инвестиция ретінде жылжымалы және жылжымайтын мүлік табылады, негізгі құрал инвестициялары капитал салымы формасына жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Магистратурада шетел тілін оқытудың негізгі мақсаты болашақ магистрдің кәсіби іс-әрекетіндегі тілді белсенді меңгерудің дағдылары мен біліктіліктерін ары қарай дамыта отырып халықаралық стандарттары шеңберінде комминукативтік құзіретін жүйелі тереңдету болып табылады. Магистратурадағы шетел тілі курсы сабақтастық талаптарына жауап береді және үш сатылы жоғары білім буындарының бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шекаралас аймақтар экономикасы

    Аймақтық экономиканың теориялық негіздері. Жекелеген аймақтардың экономикалық даму ерекшеліктері. Аймақтық экономиканы басқару. Аймақтақ экономика саясатын қалыптасытру принциптері мен концепциялары. Аймақтық нарықтар және олардың дамуы. Аймақтық қаржылар. Аймақтық экономиканы реттеудегі аймақтық маркетингтің рөлі. Аймақтық экономиканың дамуындағы еркін экономикалық аймақтың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фирманың баға саясаты

    Фирманың баға саясатының пәні, объектілері мен субъектілері. Фирманың баға саясатының қағидалары, құралдары, мақсаттарының жиынтығы. Баға жасау факторлары және бағаның қызметтері. Баға жүйесі. Баға жасау стратегиясы және оларды таңдау жағдайлары. Баға жасау әдістері. Баға тәуекелдерін басқару. Фирманың баға саясатының базалық салалардағы және экономикалық сферадағы ерекшеліктері. Баға шешімдерін қалыптастыру және қабылдау тетіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбек экономикасы (Ілгерілемелі курс)

    Еңбек және оның адам дамуындағы орны. Еңбек амалдары. өндірістік және технологиялық амалдар. Еңбек процессі. Жұмыс күші, қоғамның жұмыспен қамтылуы. Еңбек өнімділігі және оның көрсеткіштері. Еңбек өнімінің өсуінің резервтері және факторлары. Еңбекті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инвестицияның тиімділігін бағалау

    Нақты инвестиция ретінде жылжымалы және жылжымайтын мүлік табылады, негізгі құрал инвестициялары капитал салымы формасына жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау

    Бизнес-жоспар — кәсіпорынның алдына қойған экон. мақсаты мен оны жүзеге асыру жолдары, міндеттері мен әдіс-тәсілдері баяндалған құжат. Бизнес жасау үшін нарықтық орта жан-жақты зерттеледі. Нарықтық ортаның ағымдағы жағдайы, болуы мүмкін өзгерістер мен кедергілер, жобаны іске асырудан түсетін табыс мөлшері, т.б. нақты көрсетіледі. Бизнес-жоспар, көбінесе, банктен кредит алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және басқару психологиясы

    «Менеджмент және басқару психологиясы» курсының мәні кәсіби бағытталған тұлғаның шығармашылық мүмкіндігінің қалыптасуы мен ашылуындағы оның жетекші рөлімен анықталады.«Басқару психологиясы» негізгі пән болып табылады. Ол қоғамдық ғылымдар мен адамтану саласы ғылымдарының арасында маңызды рөл атқарады және мәнді орын алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық жоспарлау

    Курстың құрылымы келесі блоктардан тұрады: стратегияның негізгі әдістемелері, жоспарлаудың түрлері, нарықтық экономика жағдайында стратегиялық жоспарлау қажетті экономикалық өрлеуді және алдағы ұзақ мерзімде дамудың жоғары деңгейіне жеткізу мақсатында жасалынады. Стратегиялық жоспарлау көптеген ішкі және сыртқы экономикалық процестер мен факторлардың өзара байланысының негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық зерттеулердегі болжау әдістері

    Структура курса может быть представлена следующими блоками тем: методологические основы прогнозирования и внутрифирменного планирования, виды планирования, особенности бизнес –планирования для различных хозяйствующих субъектов. В конечном счете, умение прогнозировать и предопределять развитие рыночной ситуации, во многом определяет конкурентоспособность предприятия в рыночных условиях.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Іскерлік профессиональді хат алмасуды шетел тілінде жүргізу
  • Жоғарғы кәсіби білім проблемаларын және оның болашақ өркендеуін шешу
  • ҒЗТКЖ жүзеге асыратын кәсіпорындағы инновациялық қызмет жоспарлары мен бағдарламаларының негізгі техникалық - экономикалық және қаржылық көрсеткіштерін есептейді
  • ҒЗТКЖ нәтижелерін енгізу бойынша жобаны іске асыратын кәсіпорынның инновациялық әлеуетін бағалайды
  • Кәсіпорындардың және олардың жекелеген бөлімшелерінің даму және жұмыс істеу стратегиясын әзірлейді
  • Экономикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде категориялық және ғылыми аппаратты қолданады
  • Қаржылық – экономикалық міндеттер модульдерінің нәтижелерін талдайды және олардың негізінде қаржылық – экономикалық шешімдерді қабылдау бойынша сандық және сапалық қорытындылар мен ұсынымдар жасайды
  • Prepares tasks and develops design solutions, proposals and activities for the implementation of the developed projects and programs
  • Кәсіпорын, сала, өңір және жалпы экономика қызметінің негізгі әлеуметтік - экономикалық көрсеткіштерінің болжамын жасайды
  • Бизнес жүргізудің сыртқы және ішкі ортасына талдау жүргізеді, экономикалық өсудің негізгі факторларын анықтайды, экономикалық субъектілердің өндірістік әлеуетін қалыптастыру және пайдалану тиімділігін бағалайды
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, тестілеу, талдау, талдау, әзірлеудің заманауи әдістерін, құралдарын және тәсілдерін қолданады
Top