Туризмдегі қызмет көрсету сапасын басқару

  • Пән ұйымның тұтынушылық қызметтер нарығында бәсекеге қабілеттілігін арттыратын сапа қызметін құру арқылы туристік ұйымдардың қызметтерінің сапасын басқаруды ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық ұсыныстарын; туристік өнімнің тұтынушылық қасиеттері және оны құру және тұтыну процестерінің әлеуметтік-экономикалық және ұйымдастырушылық-техникалық сипаттамаларын қалыптастырады
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top