Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана бизнесін, туроператорингті басқарудың озық тәжірибесі бар қызмет көрсету және қызмет көрсету саласында мамандар даярлау. Операциялық менеджмент, стратегиялық жоспарлау, аудит және сапа мониторингі, mass media алаңдарында қонақ үй бизнесін маркетингтік жылжыту. Туризм және қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды жетік меңгеру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Өз білімін жалпы білім беретін пәндер, Қазақстанның тарихы мен экономикасы, қоғамның дамуы мен әлемдік мәдениет саласында көрсету
  • Топпен жұмыс істеу, шетелдік әріптестермен тәжірибе алмасу үшін осы тілді тасымалдаушылармен еркін қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін көлемде ана және шет тілдерінде диалог жүргізу, конструктивті байланыстар орнату, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру
  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын пайдалану, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру (туризмді резервтеудің компьютерлік жүйелері - Amadeus, Galileo, Worldspan, Opera front office бағдарламалық қамтамасыз етуі)
  • Турды қалыптастыру және пакеттеу, туристік маршруттың бағдарламасын әзірлеу, туристік қызметтегі технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылау, туризм саласындағы шарттарды қалыптастыру.
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық және басқарушылық есептің негіздерін білу, персоналды басқару бойынша жұмыстың тиімділігін бағалау, туристік бизнес саласында басқарушылық шешімдер қабылдау
  • Қонақ үйдің, мейрамхананың барлық бөлімшелерінің қызметін, әлемдік қонақ үй, мейрамхана бизнесінің қазіргі жағдайын талдау, қаржылық бақылау жүргізу, әр түрлі сыныптамадағы қонақ үйлердің нөмірлерін бағалау, қонақ үй-мейрамхана кешендерін басқару сызбасын құру
  • Өндірістік шолуды калыптастыру,жеке дамудын жоспарлау ерекшеліктерін жане жоғары деңгейдегі дағдыларды меңгеру
  • Тамақтану және сусындар өндірісі саласында қызмет көрсету және сервисті жоспарлау принциптері мен әдістерін пайдалану, аудит және сапаны бақылауды жүзеге асыру
  • Әлеуметтік медиадағы коммуникациялар мен зерттеулер бойынша шешімдерді жоспарлау және негіздеу, видеожарнама жасау, турбизнес саласындағы әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыту және жылжыту
  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, жарнамалық стратегияны әзірлеуге қатысу,тауарлар мен қызметтердің табыстылығының, бәсекеге қабілеттілігінің және сапасының өсуін қамтамасыз ету
  • Тиімді жоспарлау, бюджетті құру, ресурстарды бөлу, жоба командаларын қалыптастыру және жоба барысын бақылау үшін жобаларды басқару, іскерлік, спорттық және ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастыру
  • Персоналды басқарудың тиімділігін бағалау үшін туристік бизнес саласында басқару шешімдерін қабылдау
Top