Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11101 Туризм. Қонақжайлылықты басқару в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мейрамхана бизнесін, туроператорингті басқарудың озық тәжірибесі бар қызмет көрсету және қызмет көрсету саласында мамандар даярлау. Операциялық менеджмент, стратегиялық жоспарлау, аудит және сапа мониторингі, mass media алаңдарында қонақ үй бизнесін маркетингтік жылжыту. Туризм және қызмет көрсету саласында ақпараттық технологияларды жетік меңгеру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Іскерлік қарым-қатынас
Маркетинг
Жұртшылықпен байланыс
Қонақ үй бизнесі
Қонақ үй индустриясының технологиялары
Құқық негіздері
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Web-дизайны
Екінші шетел тілі (А1 деңгейі)
Жетістік философиясы
Фото және бейне продакшн
Мәдениетаралық қарым-қатынас
-
2 Оқу жылы
Интернет-маркетинг
Турларды ұйымдастыру және жоспарлау
Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
SMM маркетинг
Бар ісі
Іскерлік іс-шараларын ұйымдастыру және технологиялар
Ұйымдастыру және қызмет көрсету бар
Салтанатты іс-шараларды ұйымдастыру
Housekeeping Management
Фронт-офис операциялары (OPERA)
Туристік және қонақ үй кешендерінде хаускипинг қызметін ұйымдастыру
Туризмдегі қызмет көрсету сапасын басқару
-
3 Оқу жылы
Фронт-офис және бөлмелер бөлімін басқару
Бизнес-Индустрияны Оқыту
Rooms Division Management
Тамақ өнімдерін ұйымдастыру мен технологиясы
Тамақтануды ұйымдастыруды басқару
Туризмдегі ақпараттық жүйелер
Мейрамхана шаруашылығын ұйымдастыру және басқару
Тамақтану сервисін ұйымдастыру теориясы
Продакт менеджмент
Нарық және логистика
Сервис Менеджмент
Туризмдегі баға белгілеу
Өндірістік іс-шаралар
Қаржылық есеп
Салалар бойынша маркетингтік зерттеулер және маркетинг
Тамақтану саласындағы бағаларды басқару
-
4 Оқу жылы
Қызмет көрсету саласының статистикасы
Қызмет көрсету саласындағы аудит
Кірістілікті басқару стратегиясы
Туристерге қызмет көрсету технологиясы
Басқару есеп
Қызметтер саласындағы маркетингті басқару
Қонақжайлылық индустриясында басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістері
Персоналды басқару
Фирмаішілік жоспарлау
Қонақ үй кәсіпорнында кірісті басқару
Тұлғалық даму, кәсіби мансап және коммуникаци
Оқыту нәтижелері
- Өз білімін жалпы білім беретін пәндер, Қазақстанның тарихы мен экономикасы, қоғамның дамуы мен әлемдік мәдениет саласында көрсету
- Топпен жұмыс істеу, шетелдік әріптестермен тәжірибе алмасу үшін осы тілді тасымалдаушылармен еркін қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін көлемде ана және шет тілдерінде диалог жүргізу, конструктивті байланыстар орнату, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру
- Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын пайдалану, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру (туризмді резервтеудің компьютерлік жүйелері - Amadeus, Galileo, Worldspan, Opera front office бағдарламалық қамтамасыз етуі)
- Турды қалыптастыру және пакеттеу, туристік маршруттың бағдарламасын әзірлеу, туристік қызметтегі технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтардың орындалуын бақылау, туризм саласындағы шарттарды қалыптастыру.
- Қонақжайлылық индустриясындағы қаржылық және басқарушылық есептің негіздерін білу, персоналды басқару бойынша жұмыстың тиімділігін бағалау, туристік бизнес саласында басқарушылық шешімдер қабылдау
- Қонақ үйдің, мейрамхананың барлық бөлімшелерінің қызметін, әлемдік қонақ үй, мейрамхана бизнесінің қазіргі жағдайын талдау, қаржылық бақылау жүргізу, әр түрлі сыныптамадағы қонақ үйлердің нөмірлерін бағалау, қонақ үй-мейрамхана кешендерін басқару сызбасын құру
- Өндірістік шолуды калыптастыру,жеке дамудын жоспарлау ерекшеліктерін жане жоғары деңгейдегі дағдыларды меңгеру
- Тамақтану және сусындар өндірісі саласында қызмет көрсету және сервисті жоспарлау принциптері мен әдістерін пайдалану, аудит және сапаны бақылауды жүзеге асыру
- Әлеуметтік медиадағы коммуникациялар мен зерттеулер бойынша шешімдерді жоспарлау және негіздеу, видеожарнама жасау, турбизнес саласындағы әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттарды дамыту және жылжыту
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу, жарнамалық стратегияны әзірлеуге қатысу,тауарлар мен қызметтердің табыстылығының, бәсекеге қабілеттілігінің және сапасының өсуін қамтамасыз ету
- Тиімді жоспарлау, бюджетті құру, ресурстарды бөлу, жоба командаларын қалыптастыру және жоба барысын бақылау үшін жобаларды басқару, іскерлік, спорттық және ойын-сауық іс-шараларын ұйымдастыру
- Персоналды басқарудың тиімділігін бағалау үшін туристік бизнес саласында басқару шешімдерін қабылдау