Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Информатика саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснамасы

    Пән ғылыми және ғылыми-практикалық ойлауды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған; таңдалған информатика және педагогикалық қызмет бағыты бойынша магистранттардың теориялық және практикалық дайындығын тереңдетеді; жеке ғылыми бағытты таңдауды және информатика мен білім берудің қазіргі ғылыми-практикалық мәселелерін шешу қабілетін дамытуды қамтамасыз етеді; информатика және басқа ғылымдар тоғысында іргелі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи информатикалық мәселелерді программалау

    Курстың мақсаты-студенттердің информатика бойынша қазіргі заманғы есептерді бағдарламалау саласында білімдерін қалыптастыру, ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және бағдарламалық құралдарын, функционалдық және есептеу есептерін шешудің модельдерін, алгоритмдерді, бағдарламалау тілдерін үйрену. Курс аясында қазіргі информатиканың проблемалық қойылымдарына тұтас көзқарас қалыптасады және дұрыс есептер тұжырымдарын құрастыру дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикаға арналған дискерттік математика

    Курстың мақсаты ақпараттық процестерді сипаттауға арналған формальды тілдердің өзара байланысқан кластарын бөліп көрсету, генетикалық (индуктивті), аксиоматикалық және мақсатты таңдалған есептер әдісі сияқты математика мен информатиканы оқытудың дидактикалық әдістерін қолдана отырып, дискретті математиканың формальды құрауыштарын үйрету. Курс аясында студенттің математикалық және ақпараттық мәдениеті қалыптасады; абстрактілі ойлауды, ойлаудың жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі басқару технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаңа телекоммуникациялық технологиялар

    Бұл пән күрделі желілерге қызмет көрсетуді жоспарлау бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған; күрделі кәсіпорын желілері үшін ақауларды жою процесі, техникалық қызмет көрсетуді пайдалану, ақаулықтарды жою және қолданбалар, және ағымдағы процестер желісін қолдаудың желілік операциялық, процедуралық және ұйымдастырушылық аспектілеріне қызмет көрсету. Курс тестілік желіде білім мен дағдыларды қолдануға, білім деңгейін арттыруға және желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін стандартты шешімдердің тізімін жасауға мүмкіндік беретін практикалық жаттығулардан тұрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Желілік технологиялар

    Курс студенттерде әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және бағдарламалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысуға тиіс. ЛВС-да Интернет-технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады (қорғалған Интранет желісін құру). Курс АЖЖ талаптарын анықтау, желінің логикалық жұмысын ұйымдастыру, ақпарат ағынын шектеу және оларды рұқсатсыз кіруден қорғау бойынша негізгі дағдыларды әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сапа менеджменті

    Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мультиагенттік жүйелер

    Пәнді меңгеру мақсаты – көп агенттік жүйелерді құру технологиясы, агент архитектурасының түрлері және көп агенттік жүйелерді басқару стратегиялары туралы білімдерді қалыптастыру, магистранттың әртүрлі үлестірілген есептеу модельдерін енгізу дағдыларын дамыту, қазіргі заманғы әзірлеу құралдарын пайдалана отырып, магистрант бұрын оқыған жоғары деңгейлі тілдегі көп агенттік типті және арнайы агент платформасын пайдалана отырып, оларды құрудың құралдары мен әдістерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Параллельді есептеулер

    «Параллельді есептеулер» пәнін меңгеру міндеттері мәліметтерді параллельді өңдеуді ұйымдастыру негіздерін теориялық дамыту, типтік есептерді шешуде практикалық дағдыларды алу болып табылады. Курс аясында параллельді есептеу модельдері, параллельді алгоритмдерді өлшеу және модельдеу және параллельді компьютерлерде қолданбалы зерттеулер туралы түсініктер қалыптасады, параллельді алгоритмдер мен модельдер талданады және әртүрлі есептерді шешудің ең жылдам және тиімді параллель алгоритмдері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер

    Пәннің мақсаты: магистрлерде әртүрлі салалардағы кең ауқымды есептерді шешу үшін қазіргі заманғы есептеу кешендері мен бағдарламалық құралдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, Атап айтқанда: студентті жалпы қол жетімді серверлер мен микропроцессорлар негізінде жаппай-параллель жұмыс істеуін ұйымдастыра отырып кластерлік есептеу жүйелерімен, қашықтан қол жеткізу режимінде параллель есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерімен таныстыру, көппроцессорлық есептеу жүйелерінің математикалық модельдерін, әдістері мен технологияларын, деректерді өңдеу және сақтаудың жоғары өнімді ортасын жобалау және параллельді бағдарламалау саласындағы жұмыстарды табысты бастау үшін жеткілікті көлемде қазіргі заманғы коммутациялық жабдықтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Big Data Технологиялары

    Пәнді меңгерудің мақсаты-ақпаратты талдау мен сақтаудың дәстүрлі тәсілдерін қолдана отырып тиімді өңделмейтін үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу үшін қолданылатын әртүрлі әдістерді, құралдарды және технологияларды зерттеу. Білім алушылар Data Mining модельдерін қолдана отырып, үлкен деректерді талдаудың қолданбалы міндеттерінің тұжырымдамалық және теориялық модельдерін әзірлеу, талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Blockchain технологиясының теориясы

    "Блокчейн технологиясының негіздері" пәнінің мақсаты блокчейннің негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін зерттеу болып табылады. Магистранттар блоктарға, тізбектерге және смарт келісімшарттарға негізделген үлестірілген деректер базасының қалай жұмыс істейтінін біледі. Олар қаржы, келісімшарттар, цифрлық активтер және жабдықтау сияқты әртүрлі салаларда блокчейннің қолданылуын зерттейді. Курс сонымен қатар блокчейн технологиясының қауіпсіздігі, құпиялылығы және ауқымдылығы мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту және оқу теориялары

    Бұл курс мектеп пен университет информатиканы оқытуға қатысты мәселелерді, тенденцияларды және зерттеулерді қарастырады. Бастауыш және/немесе орта және/немесе университеттік информатиканы оқытудағы мәселелерге, тенденцияларға және тарихи оқиғаларға оқу жоспары мен әдістеме бағыттарына баса назар аударыла отырып сыни талдау жүргізіледі. Мұнда информатикадан білім беруді зерттеудің әдістері мен құралдары және информатиканы оқу мен оқытудағы бағдарламаны бағалау беріледі. Нақты тақырыптарға мыналар кіреді: сабақтағы технология, есептерді шығару және информатиканы оқытуда қолданбалы құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектептерде және ЖОО-да информатиканы оқыту әдістерінің қазіргі заманғы мәселелері

    Бұл пән мектептің бастауыш, негізгі және жоғары деңгейлерінде (жалпы білім беру және бейіндік деңгейде), университетте информатиканы оқытуды жүзеге асыру үшін магистранттарды дайындауды қамтамасыз етуге бағытталған; педагогикалық процестің жалпы әдістемесінен туындайтын информатиканы оқытудың мазмұнын, әдістері мен формаларын таңдау туралы ғылыми түсініктерді қалыптастырады; информатиканы оқыту процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуының психологиялық-педагогикалық негіздерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау

    Бұл пән болашақ ЖОО оқытушыларын қазіргі заманғы мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес келетін деңгейде жоғары оқу орындарының негізгі білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын жүзеге асыруға дайындауға бағытталған. Курс аясында заманауи білім беру технологияларын дамыту және педагогикалық үдерісте қолдану, оқытудың оңтайлы стратегиясын саналы түрде таңдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеу және жобалау жүйелері

    Осы пәннің аясында магистранттар кең көлемде теориялық білім алады, сонымен қатар ақпараттық жүйелер жүйесін әзірлеу үдерісіне қатысты практикалық дағдыларды қалыптастырады. Курс аясында олар жүйе талаптарын талдау және анықтау, жүйе құрамдастары мен орталарын құрастыру, бағдарламашыларға жүйені енгізуге көмектесетін жалпы және егжей-тегжейлі үлгілерді құру, деректерді сақтау үшін деректер базасын және деректер үшін пайдаланушы интерфейсін құру үшін деректерді жинай алады, сондай-ақ жүйені және оның деректерін қорғау үшін басқару элементтерін енгізу және шығаруын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды жүйелерді дамыту технологиялары

    Курстың мақсаты – ақпараттық жүйелердегі білімді көрсетудің теориялық және қолданбалы мәселелерін, интеллектуалды жүйелер мен технологияларды құру идеологиясын анықтау және зерттеу. Курс шеңберінде магистранттар зияткерлік жүйелерді қолдану арқылы орындалатын заманауи тәсілдер мен процедуралар туралы түсінік алады, деректерді іздеудің негізгі әдістерімен, қолданбалы жасанды жүйелер негізінде ақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, деректерді талдау алгоритмдерін құрудың негізгі интеллект технологияларымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі философия негіздерінің базалық білімдерін менгерген; ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасай алады.
  • Ғылыми ойлау мәдениетін, фактілер мен теориялық ережелерді жалпылау, талдау және синтездеуді; педагогика саласындағы негізгі басқару тәсілдерін жүзеге асыру әдістері мен басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностиканың қазіргі әдістерін меңгерген.
  • Әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану.
  • Информатика үшін дискретті математиканың негізгі теориялары мен әдістерін дискретті математикадан қойылған есептерді шешуде қолданады; информатикадан заманауи есептерді бағдарламалай біледі; алгоритмдердің теориялық негізін, негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдіснамасын, С++, С#, Java және Python кітапханаларының синтаксисі мен семантикасын біледі; бағдарламаларды жобалау және әзірлеу кезеңдерін біледі.
  • Әртүрлі қолданбалы салаларда агенттік және мультиагенттік модельдерді жобалау дағдысын; әртүрлі қолданбалы салаларда бағдарламалық жүйелердің агенттік және мультиагенттік компоненттерін құру дағдысын меңгерген; білімді ұсыну тілдерінде және зияткерлік жүйелерді әзірлеудің аспаптық құралдарында бағдарлана алады; параллельді бағдарламалау технологияларын меңгерген.
  • Үлкен көлемді деректерді жинау және интеграциялау, жасанды нейрондық желілік технологияларды білу, желіні талдау, оңтайландыру, генетикалық алгоритм, үлгіні тану, геометриялық және геометриялық әдістерді меңгеру қабілеттерін білу, деректердегі географиялық ақпарат, статистикалық талдау; Blockchain теориясы мен технологиясын, тау-кен технологиясын білу, биткокин, деректерді рұқсатсыз өзгертуден қорғау, деректерді тікелей алмасу, желілік қатысушылар арасында ашықтықты қамтамасыз ету.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға және шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу.
  • Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметтерді жүзеге асыра алады; кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесін біледі; оқыту процессінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың әдіснамалық негіздерін игереді.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдау жасайды, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алады, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдайды.
  • Телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді дамытудың қазіргі заманғы перспективалы бағыттарын, есептеу желілерін құру үшін стандартты хаттамалар мен бағдарламалық-аппараттық құралдарды біледі; әртүрлі типтегі телекоммуникациялық жүйелерді құрудың, байланыс желілерінде ақпаратты тарату мен таратудың жаңа принциптерін іске асыра алады; Ethernet стандартының хаттамаларын және кіші желілер үшін IP хаттамасын пайдалана алады, арнайы-коммуникациялық аппараттармен, маршрутизаторлармен жұмыс істей алады.
Top