Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01501 Информатика в Астана халықаралық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы толық түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи информатикалық мәселелерді программалау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің информатика бойынша қазіргі заманғы есептерді бағдарламалау саласында білімдерін қалыптастыру, ақпараттық процестерді жүзеге асырудың техникалық және бағдарламалық құралдарын, функционалдық және есептеу есептерін шешудің модельдерін, алгоритмдерді, бағдарламалау тілдерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Студенттердің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген шет тілін меңгеруінің бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті олардың тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс жалпы психологиялық теориялық негіздерді қарастырады ғылым, психиканың қалыптасу және даму заңдары ерекше активтендірілген жоғары ұйымдастырылған заттардың қасиеттері объективті шындық тақырыбы бойынша ойлану, білім қалыптасады психология пәні туралы идеяларды дамытудың негізгі кезеңдері туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика саласындағы педагогикалық ғылыми-зерттеудың әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - студенттердің информатика саласында педагогикалық зерттеулердің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру және пайдалану мүмкіндігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатикаға арналған дискерттік математика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ақпараттық процестерді сипаттауға арналған формальды тілдердің өзара байланысқан кластарын бөліп көрсету, генетикалық (индуктивті), аксиоматикалық және мақсатты таңдалған есептер әдісі сияқты математика мен информатиканы оқытудың дидактикалық әдістерін қолдана отырып, дискретті математиканың формальды құрауыштарын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді коммуникациялық орта және желілер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистрлерде әртүрлі салалардағы кең ауқымды есептерді шешу үшін қазіргі заманғы есептеу кешендері мен бағдарламалық құралдарды қолдану бойынша теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, Атап айтқанда: студентті жалпы қол жетімді серверлер мен Микропроцессорлар негізінде жаппай-параллель жұмыс істеуін ұйымдастыра отырып кластерлік есептеу жүйелерімен, қашықтан қол жеткізу режимінде параллель есептеулерді ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдерімен таныстыру, көппроцессорлық есептеу жүйелерінің математикалық модельдерін, әдістері мен технологияларын, деректерді өңдеу және сақтаудың жоғары өнімді ортасы�� жобалау және параллельді бағдарламалау саласындағы жұмыстарды табысты бастау үшін жеткілікті көлемде қазіргі заманғы коммутациялық жабдықтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мультиагенттік жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-магистранттың қазіргі заманғы өңдеу құралдарын қолдана отырып, бұрын оқыған жоғары деңгейдегі тілде көпагенттік типтегі әртүрлі таратылған есептеуіш модельдерін жүзеге асыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі менеджменті
    Несиелер: 6

    педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені талдау негізінде ЖОО практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау; болашақ магистрлердің менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны басқару практикасына енгізу жолдарын меңгеру; болашақ магистрлерді біліммен, іскерлікпен, педагогикалық менеджмент дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде әртүрлі жағдайда жергілікті есептеу желілерін (ЖЕЖ) құру және пайдаланумен байланысты практикалық дағдылар мен білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер ЖЕЖ жобалау және құру негіздерімен, олардың жұмысын қамтамасыз ететін техникалық және бағдарламалық құралдармен, сондай-ақ ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу негіздерімен танысуға тиіс. ЛВС-да Интернет-технологияларды қолдану мүмкіндіктері қарастырылады (қорғалған Интранет желісін құру). Курс АЖЖ талаптарын анықтау, желінің логикалық жұмысын ұйымдастыру, ақпарат ағынын шектеу және оларды рұқсатсыз кіруден қорғау бойынша негіз��і дағдыларды әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу болашақ маманның білім беру саласындағы басқарудың негізгі принциптерін, әдістері мен механизмдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде Болашақ педагогтардың кәсіби сапасын арттыруға мүмкіндік береді және оларға кәсіби өсуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Теориялық негіздері туралы білім беру. Педагогикалық шеберлік теориясы мен жоғары мектепте оқыту процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа телекоммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән келесі модульдерден тұрады: күрделі желілерге техникалық қызмет көрсетуді жоспарлау; күрделі корпоративтік желілерге арналған ақауларды жою процесі. Қызмет көрсетуді пайдалану, ақаулықтар мен қосымшаларды жою. Campus коммутаторына техникалық қызмет көрсету және ақаулықтарды жою. Маршруттауды қолдау және ақауларды жою. Желілік қызметтердегі ақаулықтарды жою. Желі өнімділігінің проблемаларын жою. Конвергентті желілердің проблемаларын жою. Желілік қауіпсіздік мәселелерін қолдау және жою. Күрделі корпоративтік желілерді шолу және жоюға дайындау. Курс ақаулықтарды жою әдістері туралы, сондай-ақ орындалатын процестер желісін қолдаудың желілік операциялық, рәсімдік және ұйымдастырушылық аспектілеріне қызмет көрсету туралы ақпаратты қамтиды. Курстың көп бөлігі тест жүйесінде өз білімі мен дағдыларын қолдануға мүмкіндік беретін практикалық жаттығулардан тұрады. Курс соңында студенттер білім деңгейін арттырып, желінің жұмыс істеуін қолдау үшін Стандартты шешімдер тізімін жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Параллельді есептеулер
    Несиелер: 5

    Параллельді есептеу модельдері, параллельді алгоритмдерді өлшеу және модельдеу және параллельді компьютерлерде қолданбалы зерттеулер. Параллель алгоритмдер мен модельдердің теориялық талдауы. Әртүрлі есептерді шешу үшін ең жылдам және тиімді параллельді алгоритмдерді зерттеу. Негізгі нәтижелер мен әдістерге, сондай-ақ алгоритмдерді мұқият талдауға баса назар аударылады. Әртүрлі желілік архитектуралар мен алгоритмдер арасындағы құрылымдар мен қарым-қатынас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Машина жасаудағы инновациялық қызмет және ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамаларды оқу. Қазіргі кезеңдегі ғылыми-зерттеу институттарында және жобалау-конструкторлық ұйымдарда ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқарудың рөлі мен маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептерде және ЖОО-да информатиканы оқыту әдістерінің қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - магистранттарға информатика саласындағы қазіргі заманғы білім беру мәселелері бойынша тұжырымдамалық білімді қалыптастыру, ғылыми білімді талдау және түсіндіру қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу және жобалау жүйелері
    Несиелер: 5

    Осы курсты сәтті аяқтағаннан кейін студенттер ауқымды теориялық білім, сондай-ақ Ақпараттық жүйелер жүйесін әзірлеу процесімен байланысты практикалық дағдыларды алады. Курсты сәтті аяқтаған студенттер: жүйеге қойылатын талаптарды талдау және анықтау үшін деректерді жинау, жүйелік компоненттер мен ортаны құру, бағдарламашыларға жүйені енгізуге, деректерді сақтау үшін деректер базасын және деректерді енгізу және шығару үшін пайдаланушы интерфейсін, сондай-ақ жүйені және оның деректерін қорғау үшін басқару элементтерін құруға көмектесетін жалпы және егжей-тегжейлі модельдерді құру мүмкіндігіне ие болуы тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Blockchain технологиясының теориясы
    Несиелер: 6

    Бағдарлама магистранттары Математикалық физика әдістерімен, ақпарат теориясымен, кванттық есептеулермен, мультиагенттік технологиялармен және ақпарат теориясының басқа да бірқатар салаларымен қатар блокчейн-технологияларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеллектуалды жүйелерді дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ақпараттық жүйелерде білім берудің теориялық және қолданбалы мәселелерін анықтау және зерттеу, интеллектуалды жүйелер мен технологияларды құрудың идеологиясын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Big Data технологиялары
    Несиелер: 6

    Ақпараттық жүйеде үлкен деректерді пайдалану қағидаларын, әдістерін, технологияларын және құралдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
    Несиелер: 6

    Жоғары оқу орындарының болашақ оқытушыларын қазіргі заманғы мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде негізгі білім беру бағдарламалары мен жоғары мектептің оқу жоспарларын іске асыруға даярлау; педагогикалық үдерісте қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану, оқытудың оңтайлы стратегиясын саналы түрде таңдауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі Қазақстан тарихының және философия негіздерінің базалық білімдерін игерген; ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық қызмет салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасай алады.

  • Код ON2

    Кредиттік оқыту технологиясы бойынша білім беру және педагогикалық қызметтерді жүзеге асыра алады; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесін біледі; оқыту процессінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолданудың әдіснамалық негіздерін игеру.

  • Код ON3

    ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті.

  • Код ON4

    ғылыми ойлау мәдениетін, фактілер мен теориялық ережелерді жалпылау, талдау және синтездеуді меңгерген; педагогика саласындағы негізгі басқару тәсілдерін жүзеге асыру әдістері мен басқару қызметінің мазмұны мен нысанын әлеуметтік-психологиялық талдау мен диагностиканың қазіргі әдістерін меңгерген.

  • Код ON5

    әртүрлі қолданбалы салаларда агенттік және мультиагенттік модельдерді жобалау дағдысын меңгерген; әртүрлі қолданбалы салаларда бағдарламалық жүйелердің агенттік және мультиагенттік компоненттерін құру дағдысын меңгерген; білімді ұсыну тілдерінде және зияткерлік жүйелерді әзірлеудің аспаптық құралдарында бағдарлана алады; параллельді бағдарламалау технологияларын меңгерген.

  • Код ON6

    телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді дамытудың қазіргі заманғы перспективалы бағыттарын біледі; әртүрлі типтегі телекоммуникациялық жүйелерді құрудың, байланыс желілерінде ақпаратты тарату мен таратудың жаңа принциптерін іске асыра алады; есептеу желілерін құру үшін стандартты хаттамалар мен бағдарламалық-аппараттық құралдарды біледі, Ethernet стандартының хаттамаларын және кіші желілер үшін IP хаттамасын пайдалана алады, арнайы-коммуникациялық аппараттармен, маршрутизаторлармен жұмыс істей алады.

  • Код ON7

    информатика үшін дискретті математиканың негізгі теориялары мен әдістерін біледі; дискретті математикадан қойылған есептерді шеше алады; информатикадан заманауи есептерді бағдарламалай біледі; алгоритмдердің теориялық негізін, негізгі парадигмалар мен бағдарламалау әдіснамасын, С++, С#, Java және Python кітапханаларының синтаксисі мен семантикасын біледі; бағдарламаларды жобалау және әзірлеу кезеңдерін біледі.

  • Код ON8

    үлкен көлемді деректерді жинау және интеграциялау, жасанды нейрондық желілік технологияларды білу, желіні талдау, оңтайландыру, генетикалық алгоритм, үлгіні тану, геометриялық және геометриялық әдістерді меңгеру қабілеттерін білу. деректердегі географиялық ақпарат, статистикалық талдау; Blockchain теориясы мен технологиясын білу, тау-кен технологиясын білу, биткокин, деректерді рұқсатсыз өзгертуден қорғау, деректерді тікелей алмасу, желілік қатысушылар арасында ашықтықты қамтамасыз ету.

  • Код ON9

    стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу.

  • Код ON10

    әр түрлі білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.

7M01501201 7M01501201-Информатика
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Еуразия Технологиялық Университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M015011 Информатика
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Информатика және білімді ақпараттандыру
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Информатика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top