Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01603 Тарих (1.5 ж) в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Тарих ғылымы саласында өзіндік эксперименттік-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын және бәсекеге қабілетті, пәндік бағытта жоғары кәсіби құзіреттілікті меңгерген 7М01603 – Тарих ББ бойынша мамандардың жаңа буынын дайындау. - Белсенді өмірлік көзқарас тұрғысында жаңа білімді меңгерген және өзін өзі жетілдіруге қабілеті бар тарих ғылымы саласында терең теориялық және практикалық дайындығы бар еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандар дайындау. - Ғылыми-зерттеу, педагогикалық және басқару қызметін жақсы жүзеге асыра алатын, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, халықаралық еңбек нарығында және халықаралық білім кеңістігінде магистрлерді, тарих ғылымы мен тарихтың әртүрлі саласы үшін кәсіби ұйымдастыру-басқару, жобалық қызметтерді жүзеге асыру. - Жоғары кәсіби мәдениет деңгейіне ие, кәсіби қарым-қатынас мәдениеті, азаматтықұстанымға ие, ғылыми-педагогикалық міндеттерді шешіп және айқындап, оқу-тәрбиелік мәселелерге талдау жасай алатын, ғылыми-педагогикалыққызметті жүзеге асыра алу дағдыларына ие жоғары кәсіби білікті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    басқару мазмұнын қарастырады және зерделейді және классикалық менеджмент негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді, басқару принциптері, функциялары мен процестері туралы білім кешенін қалыптастырады, басқару қызметінің түрлі түрлерін жүзеге асырудың және басқару жүйелерін талдаудың нақты дағдыларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне қазіргі заманғы көзқарас
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Гомердің туындылары тарихи дереккөз ретінде. Ежелгі Грецияның тарихи көздері. Ежелгі Римнің тарихи көздері. Орта ғасырдың тарихи көздері. Жаңа уақытты көзден оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік тарихтың іргелі мәселелеріне қазіргі заманғы көзқарас
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Гомердің туындылары тарихи дереккөз ретінде. Ежелгі Грецияның тарихи көздері. Ежелгі Римнің тарихи көздері. Орта ғасырдың тарихи көздері. Жаңа уақытты көзден оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін халықаралық стандарт деңгейінде меңгеру. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы мәліметтерді тыңдап қабылдау. Монологтық және диалогтық формада кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасау. Ғылыми тақырыбы бойынша жазбаша жұмыстар дайындау. Ресми құжаттарды толтыру дағдыларын үйрену. Сөздіктермен, мамандық бойынша әдебиеттермен жұмыс істей алу. Жазбаша, ауызша аударма дағдысын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық негіздері. Мемлекеттік сатып алудағы басқару психологиясы. Басқарушылық өзара іс-қимыл психологиясы. Басқарушылық шешімдердің психологиялық негіздері. Басқару шешімдерін қабылдау теориясындағы нормативті және дескриптивті тәсілдер. Басқару шешімін әзірлеудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұрағатпен жұмыс істеудің әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 4

    NTA негізгі түрлерінің пайда болуы және дамуы. NTD қызметі. Ұйымдастыру-әдіснамалық басқару және НТД қызметі және ұйымдардың есепке алу қызметін бақылау. NTD мемлекеттік мұрағатын алу және НТД мәнін сараптау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылым табиғат пен қоғамның құбылыстары мен заңдылықтары туралы ғылыми білімнің белсенді жүйесі ретінде. Бағытты таңдау және зерттеуді жоспарлау, базалық ақпаратты іздеу. Сәулет және қала құрылысы саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Зерттеудің өзектілігі. Іске асыру кезінде алынған негізгі нәтижелер. Мәтіндік материалды жобалау. Кестелерді жасау. Графикалық материалдарды тіркеу. Тізімдегі әдебиеттер мен әдебиеттердің библиографиялық сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және тарихты зерттеудің теориялық және әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Курстың пәні, пәні, құрылымы және мақсаттары. Оның тарихи білім жүйесіндегі орны мен орны. Теориялық-әдіснамалық және тарихи-тарихи білімнің мәселелері. XVII-XIX ғасырлардағы тарихи тарихты және жалпы тарихты зерттеудің негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулер мен білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қоғам. Сандық қоғам. Гуманитарлық және білім берудегі ақпараттық технологиялар. Гуманитарлық ғылымдар. Әлеуметтік информатика. Тарихи информатика салалық қолданбалы информатика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихты дәйектеу (отандық және әлемдік)
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы қазіргі заманғы тарихи ғылымның дамуының негізгі кезеңдері. Қазіргі заманғы тарихи ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерінің эволюциясы: әдіснамалық және теориялық парадигмалардағы өзгерістер. Тарих ғылымын дамытудағы тарихи-зерттеу жұмыстарының орны мен орны. Қазіргі заманғы тарихи ғылымдардағы негізгі тарихнама мен мектептер. Тарихи факт және қазіргі тарихнамадағы түсіндірмесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археологиялық зерттеулердің тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру. Негізгі ұғымдар. Сібір мен Қиыр Шығыста археологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдері. Теория, әдіснама және әдістердің мәселелері. Зерттеудің негізгі бағыттары. Бастапқы базаның сандық және сапалық деңгейі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кеңес империясының ішінде Қазақстан: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
    Несиелер: 5

    Курстың әдістемелік мәселелері. Тарих және тарихнама. Императорлық орталықтың Қырғыз (Қазақ) Автономиялық Кеңестік Социалистік Республикасын құру жөніндегі шешімі, Бірінші Құрылтай Конгресі. Кеңес үкіметі мен қазақ зиялылары арасындағы қарым-қатынас. Қазақстандық Өңірлік партиялық комитеттің ІІІ Конференциясы және «Қазақ ұлтшылығы» мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнографиялық зерттеулердің тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Этнография ғылым ретінде және оны қалыптастыру тарихы. Этнография тақырыбы және оның дамуы XIX-XX ғғ. Этнографиялық зерттеу әдістері. Этнографиядағы этнографиялық зерттеу әдістерін қолдану. Этнологияның басқа ғылымдармен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлық қытай көздері
    Несиелер: 5

    Солтүстік және Оңтүстік Қытайды біріктірудің себептері мен шарттары. Суи императорларының реформалары мен шаралары. Бірінші Тан императорының ішкі саясаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тарихтың өзекті мәселелеріне қазіргі заманғы теориялық және әдістемелік тәсілдер
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихындағы көшпенділіктің феномені. Түркі өркениетінің тарихы. Қазақ халқының этникалық тарихы. Қазақ мемлекеттілігінің эволюциялық дамуы. Қазақстанның XVIII-XIX ғасырларда көрші мемлекеттермен байланысы. Қазақстанның Ресей империясына кіруі. Жаңа тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология және этнология мәселелері
    Несиелер: 5

    Этнология ғылымының тарихы. Археологиялық орындар және көздер. Этнос және этногенез теориясы. Археологияның қалыптасуы мен даму тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихтанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Мұсылман тарихнама. Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі (XIII-XVII ғғ.). XVIII ғасырдағы тарихи білім. 1 қабатта тарихи ойды дамыту. XIX ғасыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркі көздерін зерттеу
    Несиелер: 5

    Кіріспе дәріс. Ғұндардың тарихы (ғұндар, ғұндар). Орта ғасырлардағы түркі мемлекеттері. Өгүз және Қараханидтер. Тайпалардың қыпшақ конфедерациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Теориялық көзден оқу
    Несиелер: 5

    Дереккөзді зерттеу: нақты әлемнің ерекше әдісі. Тарихи дереккөз тарихи зерттеудің негізі. Көзді талдау және көзден зерттеуді синтездеу. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтың тарихындағы өзекті мәселелер
    Несиелер: 5

    Тарихи өлкетану тарихының пәні мен міндеттері. Тарихи аймақтық зерттеулерді қалыптастыру және дамыту. Жергілікті тарих көздері. Қазақстанның археологиялық көздері және оларды жергілікті тарихта пайдалану. Қазақстан тарихының этнографиялық көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    - Ағылшын тілінде қарым-қатынастың негізгі дағдылары болуы керек, түсіну, пікір білдіре алу, сезіну, түйсіну, жазбаша және ауызша тарих ғылымы саласындағы пікірлер мен көзқарастарды (тыңдау, айту, оқу, жазу) түсіндіру, қоғамдық және мәдени контекстерде шығармашыл (білім, оқу, үйде, жұмыста, демалыста), халықаралық ортада жұмыс жасауға қабілеттілік

  • Код ON2

    - Қарым-қатынас заңдылығы туралы, қоғам мен топтардың әлеуметтік-психологиялық феномені, тұлғаның әлеуметтік бейімделуі, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға этикалық және құқықтық қатынастар ережесін басшылыққа алу жағдайын меңгеру; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық мониторингті іске асыру, педагогикалық өлшемдер мен индикаторлар жүйесін жасау, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу

  • Код ON3

    - Іргелі тарихи пәндердің өзекті мәселелерін меңгеру, көп ұлтты қоғамдағы, әртүрлі мәдениет, дін, ұлттық ерекшеліктер жағдайында педагогикалық қызмет ұйымдарының теориялық негіздерін білу

  • Код ON4

    - Жаңа мәселелер мен шешімдер шығаруға шығармашылық көзқарас, ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын меңгеру, кәсіби салада ғылыми жұмыстар мен жобалар орындай алу

  • Код ON5

    - Ағылшын тілінде академиялық жазбалардың дағдыларын меңгеру, ғылыми шолулар, аннотациялар, рефераттар мен зерттеу тақырыбы бойынша библиография құрастыру, ғылыми мақалаларға талдау жасау, ғылыми тақырып бойынша әртүрлі көлемдегі академиялық мәтіндер жаза алуды меңгеру

  • Код ON6

    - Отандық тарих пен дүниежүзілік тарихи процестердің контексіндегі ерекшеліктерді білудегі теориялық-әдіснамалық маңызды көзқарастар, тарихи мектептің негізгі кезеңдерін, жетекші отандық тарихшылар мен тарихи мектептердің тарихи тұжырымдамаларының ерекшеліктерін білу

  • Код ON7

    - Өзекті тарихи пәндердің мәселелерін, тарих ғылымы мен білім саласындағы қазіргі тұжырымдамалар туралы білімнің болуы

  • Код ON8

    - Кәсіби тағылымдамалар мен тәжірибелердің түрлерін меңгеру

Top