Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01603 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих ғылымы мен білімі саласында жан-жақты сауатты және бәсекеге қабілетті, білім беру ортасында академиялық стандарттарға сәйкес цифрлық технологияларды еркін меңгерген педагог-маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Қазақстандағы ұлттық бірегейлік: тарих пен саясат
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Қазақстандағы 1916 жылғы көтеріліс: тарихты құжаттық материалдар негізінде оқыту әдістері
Қазақстанның жаңа өңірлік (локальдық) тарихы: оқыту мәселелері
Қазақстандағы саяси репрессиялар (1920-1950 жж.)
ЖОО тарихты оқытудың теориясы мен әдістемесі
Қазақстанның қазіргі заман тарихының деректануы: теория және практика
Тарихи пәнаралық әдістердің теориясы мен практикасы
Орталық Азия түркі-монғол этностарының ХІІІ-ХV ғ.ғ. этно-саяси, әлеуметтік тарихы
Архив құжаттары контексіндегі тарихи текстология
Тарихи зерттеулердегі цифрлық әдістер мен құралдар
Тарихты оқытудағы E-Learning технологиясы
-
2 Оқу жылы
Қазақстан кеңес империясы құрамында: саясат, экономика, әлеуметтік қатынастар және мәдениет
Тарихтың виртуалды лабораториясы: мазмұны, технологиялары және оқыту әдістері
Цифрлық мұрағаттар мен кітапханалар моделі: отандық және шетелдік тәжірибелер
Академиялық жазылым
Визуалды антропология
Айтылған тарих және медиа технологиялар
Алаш тарихы және қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- - жоғары әлеуметтік және ұлттық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділігін көрсетеді; тілдерді, мемлекеттік және азаматтық бірегейлікті үйренуге және тілдерді үйренуге ықпал ететін оң өзін-өзі бағалауды қалыптастырады;
- -белгілі бір кезеңге байланысты макро және микро тарих проблемаларына байланысты қазақстандық және шетелдік тарих ғылымдарының теориялық және әдістемелік жетістіктерін жан-жақты зерттейді;
- - жоғары мектепте оқытудың заманауи технологияларын, студенттік психологияны талдайды; курстың мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын анықтау және формаларын, әдістері мен құралдарын таңдайды;
- - дереккөздердің электрондық жарияланымдарын жасау үшін жаңа әдістер мен технологияларды қолдану, ғылыми семинарларда, конференцияларда қорытындылар мен қорытындыларды хабарлау, таным шекараларын кеңейту; халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады;
- - электрондық ақпараттық ресурстар мен цифрлық көздердің іздеу мүмкіндіктерін пайдалануға, электрондық мұрағаттардың, мұражайлар мен кітапханалардың, библиографиялық жүйелер мен дерекқорлардың деректерін пайдаланады;
- - жалпыға ортақ және отандық тарих саласындағы дербес сапалы ғылыми ізденістерді жүзеге асыру үшін қажетті тарихи материалға тарихнамалық және деректанулық талдау жүргізеді;
- -деректер базасымен және ақпараттық жүйелермен жұмыс істейді; тарихи-мәдени құбылыстың немесе оқиғаның виртуалды цифрлық өнімін жасау үшін тарихи ақпаратты түрлендіреді;
- - көптілді, көпмәдениетті ортада оқыту кезінде жаңа ақпараттық технологиялар мен цифрлық платформаларды пайдаланады;
- - тарихи және ғылыми білімнің, оның ішінде пәнаралық салалардың дамуындағы заманауи үрдістерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды;
- -аналитикалық ресурстарды белгілі бір тарихи зерттеудің міндеттеріне бейімдейді;
- -нақты білім беру мәселелерін шешуге арналған бағдарламалық құралдарды таңдау және бағалау; тарихи ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама мен құралдарды түсінеді.