Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07105 Аспап жасау в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоршаған орта, техникалық және биологиялық объектілер туралы ақпаратты алу, тіркеу және өңдеу үшін аспаптар мен жүйелерді құру және пайдалану саласындағы кәсіби өндірістік-технологиялық, жобалау-конструкторлық, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-зерттеу қызметіне дайын біліктілігі жоғары бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M103 Механика және металл өңдеу
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі оқытушының қызметі
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілері. Жоғары мектеп оқытушысының білім беру қызметі. Модульдік білім беру бағдарламалары. Ұлттық біліктілік шеңбері. Салалық біліктілік шеңбері. Кәсіби стандарттар. Жоғары мектеп оқытушыларының ғылыми-зерттеу қызметі. Жоғары мектеп оқытушысының тәрбиелік қызметі. Стратегиялық менеджмент негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік пәндердің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Инженерлік қызмет саласында мамандарды педагогикалық даярлау. МЖБС мазмұны мен құрылымы. ОӘК және ОӘК құрылымына, мазмұнына және безендірілуіне қойылатын талаптар. Оқытудың дәстүрлі әдістерін қолдану. Зерттеу арқылы оқыту. Оқытушының педагогикалық шеберлігі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану. Қашықтықтан оқыту жүйесі. Заманауи техникалық және ақпараттық құралдар. Электрондық (мультимедиа) презентация, оқулық, дәрістер. Компьютерлік тестілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Бизнес және кәсіпкерлік, қазіргі заманғы экономиканың концептуалды кіші жүйелері ретінде. Қазіргі бизнес үрдістердің логистикасы. Бизнес-жоспарларды іске асыру және өндірістік процестерді ұйымдастыру. Бизнес пен кәсіпкерліктегі инновациялар. Бизнес-кәсіпкерліктегі бәсекелестік, тәуекелдер және құпия. Бизнес-кәсіпкерлікті қаржыландыру. Аутсорсинг және бизнес-кәсіпкерлікті дамыту инфрақұрылымы. Бизнес-кәсіпкерліктегі Этика және мәдениет. Бизнес-кәсіпкерліктегі СЭҚ негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сигналдарды талдау және өндеу
    Несиелер: 4

    Сигналдың спектрлік талдауы, жиілік сигналдарды модельдеуде және өңдеуде оларды қолдану, Фурье түрлендіру және оның қасиеттері, вейвлет-сигналдарды талдау. Уақыт және жиілік аймағында сигналдардың дискретизациясы. Сүзгілердің мақсаты, спецификациясы және типтері, сүзгілердің сипаттамаларының аппроксимациясы. Суреттерді сандық өңдеу. Биомедициналық сигналдарды өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканың арнайы тараулары
    Несиелер: 4

    Техникалық құрылғылар мен аспап жасаудағы физикалық әсерлер. Толқындардың таралуы және металдардағы, жартылай өткізгіштік, диэлектрлік, магниттік материалдарда және осы материалдар негізінде құрылған құрылымдарда, соның ішінде сыртқы әсер ету кезінде өтетін процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Датчиктер және интеллектуалды сенсорлық жүйелер
    Несиелер: 4

    Сенсорлардың жіктелуі. Сенсорлардың параметрлері мен сипаттамалары. Интеллектуалды сенсорлық жүйелерге арналған интерфейстік электроника және өлшеу техникасы. Сенсорлық жүйелерді жобалау. Сезімтал элементтер және паразиттік әсерлер. Аналогты-сандық түрлендіру. Деректерді жинау және өңдеу жүйелері. Түрлендіргіштің әмбебап интерфейсі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи аспап жасауда ақпаратты жинау, өңдеу және ақпаратты ұсыну әдістері
    Несиелер: 5

    Өлшеу сигналдары, олардың жіктелуі және параметрлері. Энергетикалық сипаттамаларды, жиілікті, амплитудаларды, фазалық жылжуларды, электр сигналдарының спектрлік сипаттамаларын өлшеу әдістері. Түрлендіргіштер, ақпаратты жинау жүйелері. Модуляция түрлері және оларды өлшеу техникасында қолдану. Сигналдарды сызықтық және сызықты емес тізбектермен, бағдарламалық құралдармен түрлендіру. Өлшеуді автоматтандыру. Өлшеу құралдарының ЭЕМ-мен түйісуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Терминология и терминография. Английский для преподавания. Академическое общение. Специфика письменного и устного общения. Английский для науки. Научный стиль. Шаги в научных исследованиях. Технический дизайн научного текста. Методика научных исследований. Начало и окончание магистерской диссертации.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Start up жобаларының инвестициялық экономикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Startup Жобалар заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптарды және жүйелерді моделдеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Тораптарды, блоктарды, аспаптар мен жүйелерді математикалық, физикалық, компьютерлік модельдеу. Өнертабыстық есептерді шешу. Аспаптар мен жүйелерді жобалау кезіндегі дәлдікті талдау. Жобалау кезінде жүйелердің сенімділігін қамтамасыз ету. Жобалау процесінде аспаптар конструкцияларының технологиялығын қамтамасыз ету. Өндірістік және технологиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биомедициналық диагностикалық зерттеулердің және терапиялық әсерлердің техникалық әдістері
    Несиелер: 4

    Диагностикалық ақпаратты алудың техникалық әдістері жүйесі. Зерттеудің функционалдық әдістерінің сипаттамасы. Электрофизиологиялық ақпаратты алу. Ағзалар мен тіндердің электрлік импедансын зерттеу. Ағзаның жағдайын бағалаудағы электр-тері өткізгіштігі. Клиникалық визуализацияның техникалық әдістерінің негізгі түрлері. Бейнелердің ақпараттық сыйымдылығы. Медициналық зертханалық диагностиканың физико-химиялық принциптері мен әдістерінің жалпы сипаттамасы. Емдік әсерлердің техникалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Магистранттар ғылым мен оның салаларын дамытуға бағытталған негізгі заңнамалық және нормативтік құжаттармен, сондай-ақ ғылыми жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру бойынша отандық және шетелдік озық тәжірибемен танысады. Магистранттарда ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен жүргізуде ғылыми ойлауды, зерттеу құзыреттілігін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аспап жасаудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Жалпы мақсаттағы математикалық және модельдеуші бағдарламалар. Аспаптарды жобалаудағы бағдарламалық пакеттер. Эксперименталды ақпаратты компьютерге енгізу тәсілдері, экспериментті басқарудың және деректерді өңдеудің бағдарламалық құралдары, LabVIEW типті бағдарламалық құралдар. Ақпаратты өңдеу және беру, құжаттарды ресімдеу құралдары. Визуализация және деректерді ұсыну.Желілік технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заттар мен бұйымдарды талдау және бақылаудың физикалық әдістері және аспаптары
    Несиелер: 5

    Акустикалық, радиациялық, магниттік, құйынды жылу, оптикалық, электрлік, радиотолқындық бақылау, өткізгіш заттарды бақылау. Заттың құрылымы мен құрамын анықтаудың физикалық әдістері (дифракциялық, спектрлік, резонанстық, радиохимиялық әдістер). Физикалық-механикалық қасиеттерін анықтау әдістері. Заттар мен бұйымдарды бақылау мен талдаудың автоматтандырылған жүйелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эксперименттік зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Экспериментті жоспарлаудың негізгі ұғымдары. Тәжірибелік зерттеулер. Корреляциялық және регрессиялық талдау. Толық факторлық эксперимент. Бөлшек факторлы эксперимент. Эксперимент нәтижелерін талдау. Өлшеу қателіктері. Өлшеу қателігін бағалау. Факторларды сүзбелеп таңдау эксперименті. Statistica " пакетінде эксперимент жоспарлау"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылым мен кәсіби қызмет саласындағы тұжырымдамалық білімдерге ие.

  • Код ON2

    Кəсіби қызметтің мақсаттарын айқындайды, оларға қол жеткізудің тиісті əдістері мен құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады, бөлім деңгейінде шешімдер мен жауапкершіліктерді қабылдайды.

  • Код ON3

    Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді

  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1 деңгейлері) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.

  • Код ON5

    Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді.

  • Код ON6

    Аспап жасау саласында тәжірибелік зерттеулерді жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Қоршаған орта, биологиялық және техникалық объектілер туралы ақпаратты алуға, тіркеуге және өңдеуге арналған әдістерді, технологияларды, аспаптар мен жүйелерді әзірлейді.

  • Код ON8

    Жоғары мектепте оқытушылық қызметті жүзеге асырады

  • Код ON9

    Өз ғылыми зерттеулерінің негізінде стартап-жобаларды іске асырады.

Top