Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в Астана халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты магистранттарда жалпы мәдени және кәсіби (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни-сараптамалық, педагогикалық) құзыреттіліктерді қалыптастыру, ел заңнамасының талаптарына сәйкес оларды практикалық қызметте (жобалық, ғылыми-зерттеу, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару, сыни, сараптамалық, педагогикалық) жүзеге асыру дағдыларын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 119
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау
    Несиелер: 6

    Жоғары оқу орындарының болашақ оқытушыларын қазіргі заманғы мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде негізгі білім беру бағдарламалары мен жоғары мектептің оқу жоспарларын іске асыруға даярлау; педагогикалық үдерісте қазіргі заманғы білім беру технологияларын әзірлеу және қолдану, оқытудың оңтайлы стратегиясын саналы түрде таңдауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің тарихи-мәдени контекстінде пайда болуы, қызмет етуі және дамуы туралы толық түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты қазіргі ақпараттық технологияларды қолдану арқылы кәсіби міндеттерді шешуге байланысты ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке дайындық болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Студенттердің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген шет тілін меңгеруінің бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті олардың тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Заттардың құрылысы туралы заманауи түсініктер, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, Химиялық циклдің жекелеген ғылымдарын магистранттардың әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін. Бұл пән жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологияларын оқытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Органикалық және ЖМҚ химиясын оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Магистранттарды жоғары мектепте Органикалық химия мен ЖМҚ химиясын оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктермен таныстыру; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруды аяқтау; магистранттардың әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлауға және өткізуге қажетті білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттері. Заттың құрылысы теориясындағы өзекті мәселелер мен есептер. Заттардың реакциялық қабілетін зерттеудің қазіргі мәселелері. Тәуелділікті зерттеу құрылымы-қасиеті. Химия және жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы. Қолданбалы химияның өзекті мәселелері. Химиялық технологияның негізгі ғылыми және техникалық мәселелері. Химиялық технология мәселелерін шешу жолдары. Химиялық технология және экология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс жалпы психологиялық теориялық негіздерді қарастырады ғылым, психиканың қалыптасу және даму заңдары ерекше активтендірілген жоғары ұйымдастырылған заттардың қасиеттері объективті шындық тақырыбы бойынша ойлану, білім қалыптасады психология пәні туралы идеяларды дамытудың негізгі кезеңдері туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биогеохимия дамуының қазіргі заманғы тенденциялары
    Несиелер: 5

    Биогеохимия ХХ ғасырда шекара облысында биология, геология және химия арасында пайда болған пәнаралық ғылым болып табылады. Биогеохимия жер қыртысындағы химиялық элементтердің миграциясы мен қайта бөлінуінде тірі организмдердің рөлін зерделеуге назар аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Машина жасаудағы инновациялық қызмет және ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі түсініктер мен анықтамаларды оқу. Қазіргі кезеңдегі ғылыми-зерттеу институттарында және жобалау-конструкторлық ұйымдарда ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және басқарудың рөлі мен маңызы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу болашақ маманның білім беру саласындағы басқарудың негізгі принциптерін, әдістері мен механизмдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде Болашақ педагогтардың кәсіби сапасын арттыруға мүмкіндік береді және оларға кәсіби өсуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи экологиялық мәселелер және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты "табиғат-шаруашылық-қоғам"жүйесінің тұрақты даму теориясы негізінде табиғатты пайдаланудың қазіргі мәселелерін шешу және талдауға кешенді тәсілдемені қолдануға мүмкіндік беретін студенттерде базалық экологиялық ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық пәндерді жоо-да оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектепте экологиялық пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктермен танысу; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруды аяқтау; химиялық экология және қоршаған орта химиясы бойынша әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экологиялық білім берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Магистрлерді мектеп оқушылары мен орта оқу орындары мен жоғары оқу орындарының студенттеріне экологиялық білім беру бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайындау; магистрлерде болашақ педагогикалық қызмет үшін қажетті оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру; экологиялық іс-әрекет тәсілдерін және қоршаған әлемді экологиялық қабылдау; экологиялық ойлауды қалыптастыру және оқу және аудиториядан тыс іс-әрекет процесінде экологиялық мәдениетті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі менеджменті
    Несиелер: 6

    педагогикалық менеджмент теориясын және практикалық тәжірибені талдау негізінде ЖОО практикасына менеджмент негіздерін іске асыру және енгізу жолдарын анықтау; болашақ магистрлердің менеджменттің педагогикалық негіздерін және оны басқару практикасына енгізу жолдарын меңгеру; болашақ магистрлерді біліммен, іскерлікпен, педагогикалық менеджмент дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Теориялық негіздері туралы білім беру. Педагогикалық шеберлік теориясы мен жоғары мектепте оқыту процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану
    Несиелер: 6

    Магистранттарды химиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау әдістерімен, ақпаратты сақтау, өңдеу, тарату принциптерімен, қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен, ақпараттық қоғамда өмір мен қызмет үшін қажетті техникалық құралдармен және бағдарламалық қамтамасыз етумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да білім беру процесін жобалау
    Несиелер: 6

    Оқу курсының жұмыс жоспары. МЖМБС білім беру бағдарламаларын жобалаудың негізі ретінде. Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесінде жүзеге асыру. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі мен қазіргі студент тұлғасын. Қазіргі студенттің әлеуметтік-психологиялық портреті. ҚР-дағы жоғары білім дамуының негізгі тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи аналитикалық химия және химиялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктермен, анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерімен таныстыру. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын жедел және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін қолданылатын талдау әдістері туралы тұтас түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Экологиялық процестердің теориялық негізі болып табылатын физика-химиялық білімді қалыптастыру, әлемнің ғылыми бейнесі туралы тұтас түсінік. Оқытудағы заманауи тәсілдер мен технологияларды пайдалану. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, принциптер және қызмет тәсілдерінің жүйесі негізінде студенттерде білімді өз бетінше құрастыру және олардың өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға мүмкіндік беретін әдіснамалық бағдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заттар мен материалдарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістері
    Несиелер: 6

    Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен практикасының негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі технологиялармен байланысын зерттеу, сонымен қатар молекулаларды зерттеудің әртүрлі физикалық әдістерінің мәліметтеріне негізделе отырып, химиялық қосылыстарды сәйкестендіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру;

  • Код ON2

    қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік қоғамдық салаларында шет тілінде белсенді қарым-қатынас жасау қабілеті.

  • Код ON3

    химиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану қабілеті.

  • Код ON4

    ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, Ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті.

  • Код ON5

    стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайындыққа дайын болу; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану қабілеті.

  • Код ON6

    Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттерін біледі: Заттың құрылысы теориясындағы өзекті мәселелер мен міндеттер, заттардың реакциялық қабілетін зерттеудің қазіргі мәселелері. Құрылыс-қасиеті тәуелділігін зерттеу дағдысын меңгерген. Өзінің кәсіби қызметінде химия мен жаратылыстану ғылымдарын біріктіре алады. Қолданбалы химия мен химиялық технологияның ғылыми-техникалық мәселелерін және оларды шешу жолдарын біледі. Қазіргі заманғы экологиялық проблемалар және оларды шешу жолдары туралы түсінік бар: энергетикалық, демографиялық, азық-түлік, су, жер ресурстарының сарқылуы, биоәртүрліліктің төмендеуі. Экологиялық мәселелерді шешудегі ғылыми-техникалық прогресс, табиғатты пайдаланудың қазіргі парадигмасы, экологиялық экономика принциптері туралы біледі.

  • Код ON7

    магистрант химиялық элементтердің Ғаламдық Биогеохимиялық миграциялық циклдарын білуі, қоршаған ортаның жағдайын экологиялық-геохимиялық бағалау негіздерін білуі, ластағыштарды сандық бағалау және идентификациялау әдістерін білуі тиіс. Аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктерді, заттарды анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерін біледі. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын экспрессиялық және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін пайдаланылатын талдау әдістерінде түсінік және практикалық дағдылары бар. Қоршаған ортадағы ластағыштарды анықтау және жою дағдылары бар. Өнеркәсіптік және экологиялық мәселелерді шешуде Аналитикалық химияның рөлін түсінеді және шебер қолданады.

  • Код ON8

    Ақпаратты сақтау, өңдеу, тарату және ұсыну принциптерін; негізгі техникалық құралдарды, олардың сипаттамалары мен білім беруде пайдалану әдіснамасын; ғылыми зерттеулер үшін Интернетті пайдалануды; бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі типтерін; мамандандырылған ғылыми мәтіндерді дайындау құралдарын; химия бойынша ғылыми зерттеулерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді; химия саласындағы зерттеу есептерін шешу үшін ақпараттық желілерді пайдалануды; өз бетінше танымдық және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгерген; химия бойынша ғылыми ақпараттың қазіргі әлемдік деректер базасы саласында құзыретті.

  • Код ON9

    Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі заманғы технологиялармен байланысын біледі, химиялық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттері мен құрылымын пайдалана отырып сәйкестендіру дағдыларын меңгерген, сондай-ақ физикалық зерттеулердің негізгі әдістерінің әдіснамасы бойынша теориялар мен практикалық дағдыларды меңгерген.

  • Код ON10

    Барлық химиялық білімнің негізін құрайтын теоретикалық түсініктер мен концепцияларды біледі - элементтердің және олардың түзілген қарапайым және күрделі органикалық емес және органикалық заттардың қасиеттері, Заттың құрылысы туралы, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, магистранттар химиялық циклдың жекелеген ғылымдарын әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін. Жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен оқыту әдістемесін біледі және қолдана алады.

  • Код ON11

    Жоғары мектепте органикалық химияны және ӘТК химиясын оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін меңгерген; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау.

  • Код ON12

    Жоғары мектепте физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін меңгерген; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, қызмет принциптері мен тәсілдері жүйесі негізінде білімді өз бетінше құрастыру және өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға қабілетті.

  • Код ON13

    ЖОО-да химиялық және экологиялық бейіндегі пәндерді оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін біледі; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау.

  • Код ON14

    Жоғары мектептегі химиялық және экологиялық білім берудің қазіргі заманғы мәселелерін біледі. Барлық химиялық және экологиялық білімнің негізін құрайтын теориялық түсініктер мен тұжырымдамаларды біледі. Қазіргі заманғы экологияның ғылыми концепциясын және оның XXI ғасырдағы ерекшеліктерін, биосфераның қазіргі заманғы тұжырымдамасын, ноосфера туралы идеялардың генезисін біледі. Қоршаған орта химиясы мен Экологиялық химия бойынша химиялық және экологиялық циклдардың жекелеген ғылымдарын магистранттар әрі қарай оқып, тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін практикалық дағдыларға ие. Экология саласындағы экологиялық мәдениет пен білімнің маңыздылығын біледі.

Top