Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Органикалық және ЖМҚ химиясын оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды органикалық химия мен ЖМҚ химиясын оқытудың заманауи әдіснамалық тәсілдеріне енгізу. Бұл пән оқу сабақтарын жоспарлауды, оқу үлгерімін бағалауды және оқу нәтижелерін талдауды қоса алғанда, педагогикалық қызмет дағдыларын дамытуға; химиялық білім беру және ғылыми зерттеулер саласындағы қазіргі заманғы талаптар мен стандарттарды зерделеуге бағытталған. Осы пәнді аяқтағаннан кейін білім алушылар органикалық химия мен ЖМҚ химиясын оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдануға дайын болады, сондай-ақ этика мен кәсібиліктің жоғары стандарттарын сақтай отырып, осы салаларда ғылыми зерттеулер мен оқытуға кірісе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды іргелі және қолданбалы химияның заманауи жетістіктерімен және өзекті мәселелерімен таныстыру. Курсты оқу нәтижесінде жаңа заттар мен материалдардың құрылымы мен қасиеттерін синтездеу және зерттеу, анализ әдістерін жетілдіру, химиялық технология, нанотехнология, қоршаған ортаны қорғау, оның ішінде "жасыл" химия салаларындағы проблемаларды шешу жолдары туралы білім қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Курстың мақсаты: жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі мен қазіргі негіздері туралы түсінік қалыптастыру; педагогика ғылымының қазіргі жағдайы деңгейінде инновациялық білім беру технологиялары мен химияны оқыту әдістемесі; химия ғылымының қазіргі заманғы даму тенденцияларын ескере отырып, теориялық және практикалық оқыту. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар химияны оқытудың әдістемелік негіздері туралы білім кешенін алады; химияны оқыту процесінде технологияны қолданудың әдістемелік талаптары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи экологиялық мәселелер және тұрақты даму

    Магистратурадағы " Заманауи экологиялық мәселелер және тұрақты даму" пәні адам қызметінің қоршаған ортаға әсерімен байланысты өзекті экологиялық проблемаларды, сондай-ақ қоғамның тұрақты дамуын қамтамасыз ету әдістері мен стратегияларын кешенді зерттеу болып табылады. Бұл пән адамзат алдында тұрған қазіргі заманғы экологиялық проблемалар мен сын-қатерлерді зерделеуге; орнықты даму контекстінде экологиялық проблемаларды талдау және шешу әдістерін игеруге бағытталған; табиғи ресурстарды тұрақты басқару және қоршаған ортаға теріс әсерді азайту стратегияларын әзірлеуге; тұрақты даму саласындағы табысты жобалар мен зерттеулердің мысалдарын талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экологиялық бағыттағы пәндерді ЖОО-да оқыту әдістемесі

    Жоғары мектепте экологиялық пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы соңғы жетістіктермен танысу; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыруды аяқтау; химиялық экология және қоршаған орта химиясы бойынша әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі сапа менеджменті

    Курстың мақсаты: барлық деңгейде білім сапасын басқарудың теориялық білімдерін, зерттеушілік және практикалық дағдыларын қалыптастыру, сапа менеджменті жүйесін, негізгі элементтерін, даму перспективаларын және сапа менеджменті жүйесін жақсартуды түсіну, сапа менеджменті жүйесін әзірлеу және енгізу. Осы курсты оқу нәтижесінде білім алушылар білім беру сапасын басқару тұжырымдамасын, сапаны басқарудың кешенді жүйесін құру қағидаттарын, халықаралық рейтингтер мәнмәтініндегі Қазақстанның білім беру жүйесін, білім беру сапасын халықаралық салғастырмалы зерттеулерді (TIMSS, PISA, PIRLS, ICILS, PIAAC, TALIS), білім беру сапасын бағалаудың ұлттық жүйесін, оның құрылымын, тиімділігін, халықаралық тәжірибені білетін болады халықаралық сапа стандарттарына (БҰҰ, ЮНЕСКО, ЭЫДҰ, ЮНИСЕФ, ДБ, ЕО және т.б.) қол жеткізуді жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі басқару технологиялары

    Пәннің мақсаты – білім берудегі ұйымды басқару технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Бұл курс білім берудегі ұйымды басқарудың мәні, басқару қызметінің технологиялары мен модельдері туралы білімді өзектендіреді, тереңдеті және жүйелейді; басқару шешімдерін қабылдау технологияларын қолдану білігін және білім беруде әртүрлі деңгейдегі ұйымды басқару технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экологиялық білім берудің өзекті мәселелері

    Магистрлерді мектеп оқушылары мен орта оқу орындары мен жоғары оқу орындарының студенттеріне экологиялық білім беру бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайындау; магистрлерде болашақ педагогикалық қызмет үшін қажетті оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру; экологиялық іс-әрекет тәсілдерін және қоршаған әлемді экологиялық қабылдау; экологиялық ойлауды қалыптастыру және оқу және аудиториядан тыс іс-әрекет процесінде экологиялық мәдениетті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Биогеохимия дамуының қазіргі заманғы тенденциялары

    Курстың мақсаты: қазіргі биосфераның биогеохимиясының ғылыми-әдістемелік негіздері, антропогендік түрлендірілген ортадағы химиялық элементтердің миграциясы мен қайта таралуындағы тірі ағзалардың рөлі туралы магистранттар арасында білімдер жиынтығын дамыту. Биогеохимияның қазіргі тенденцияларын зерттеу. Биосфера таксондарының техногендік трансформациясының мәселелері, топырақтың, өсімдіктер мен жануарлардың элементтік құрамының эволюциясы, биогеохимиялық үгілу және организмдердің геохимиялық экологиясы, табиғи-техногендік ландшафттар мен аумақтарды аудандастырудағы ауыр металдардың миграциясының ерекшеліктері, биогеохимиялық рөлі, микроэлементтер, биогеохимиялық көрсеткіш және микроэлементоздың коррекциясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядағы компьютерлік технологиялар

    Пән химиялық білімді заманауи ақпараттық технологиялармен біріктіруге арналған магистратураның білім беру бағдарламасының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Пән химиялық есептер мен зерттеулерді шешу үшін компьютерлер мен бағдарламалық жасақтаманы қолдануға үйретуге бағытталған. Пәннің мақсаты: химиялық зерттеулерде заманауи құралдарды қолдану дағдыларын қамтамасыз ету; химиялық есептеулер мен модельдеудің тиімділігі мен дәлдігін арттыру; химиялық зерттеулерде деректерді визуализациялау мен талдауды жақсарту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физикалық және коллоидтық химия оқытудың қазіргі әдіснамалық негіздері

    Курстың мақсаты: физикалық және коллоидтық химияны оқытудың әдістемесінің, технологиясының қазіргі заманғы әдістемелік мәселелері және соңғы жетістіктері туралы білімдерін дамыту; заманауи технологиялардың концептуалды және терминологиялық аппараты; интерактивті оқытудың заманауи әдістері мен формаларын пайдалану. Бұл курста магистранттар көпкомпонентті жүйелердің тепе-теңдік құрамын, термодинамикалық қасиеттерін және кинетикалық сипаттамаларын есептеу дағдыларын, сонымен қатар қолданбалы есептерді меңгереді. Курсты оқу қарастырылып отырған мәселелердің әдістемелік жалпылығын түсінуге және алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдану қабілетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан олимпиадаларға дайындықтың әдістемелік негіздері

    Курстың мақсаты: Математикалық есептеулер саласындағы пәндік құзыреттілік магистранттарының химиялық мазмұны бар есептерге қатысты білімін дамыту және әртүрлі деңгейдегі олимпиада турларын өткізуге арналған есептерді шығару саласындағы білімді дамытуға бағытталған. Бұл курсты оқу болашақ химия мұғаліміне химиядан күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді және жаттығуларды, күрделі және олимпиадалық есептерді, химиядан орталықтандырылған тестілеу есептерін шешу әдістемесін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқу үрдісінің мазмұнын және мектепте және ЖОО-да инновациялық оқыту жағдайларын жобалау

    Бұл пәннің мақсаты білім беру мекемелерінің заманауи қажеттіліктері мен талаптарына сәйкес келетін инновациялық білім беру бағдарламалары мен оқыту жағдайларын құруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Білім алушылар оқыту мен білім беру сапасын жақсарту үшін білім беру зерттеулері мен әдістемелерін жобалау, бағалау және енгізу дағдыларына ие болады. Бұл пән мектептерден бастап жоғары оқу орындарына дейінгі білім беру мекемелері үшін білім беру бағдарламалары мен инновациялық оқу сценарийлерін жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заттар мен материалдарды зерттеудің заманауи физика-химиялық әдістері

    Курстың мақсаты: заттарды физикалық-химиялық зерттеудің қазіргі әдістерінің теориялық негіздері туралы білімдерін дамыту; аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялардың әртүрлі типтерін, олардың жүру жағдайларын; әртүрлі сипаттағы объектілерді талдаудың химиялық, физика-химиялық және физикалық әдістерінің әртүрлілігі мен жалпы принциптері туралы түсінікке ие болу, есептеулер мен статикалық өңдеуді орындау және талдау нәтижелерін бағалау. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар алады қоршаған ортаны бағалауды, санитарлық бақылауды және т.б. жүргізу кезінде заттар мен материалдарды талдаудың заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи аналитикалық химия және химиялық қауіпсіздік

    Курстың мақсаты: қазіргі заманғы талдау әдістері – анықтау, бөлу және анықтау бойынша білімдерін дамыту; талдаудың негізгі түрлерінің теориялық және эксперименттік мәселелері; талдау қателерін бағалау және әртүрлі талдау әдістерін салыстыру қабілетін дамыту. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар элементтерді бөлу және анықтау әдістерін біледі; әртүрлі сипаттағы объектілерді талдаудың жалпы принциптері. Курс өнеркәсіптік аймақтағы химиялық заттардың құрамын бағалау, қоршаған орта объектілерінің эко-аналитикалық мониторингі үшін алған білімдерін пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖОО-да білім беру процесін жобалау

    Курстың мақсаты-магистранттарды білім беру бағдарламаларын жобалау үшін негіз ретінде Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (МЖМБС), оқу курсының жұмыс жоспарын әзірлеу бойынша біліммен және дағдылармен қаруландыру. Болон процесі және оны Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесінде іске асыру, университет оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі және қазіргі студенттің жеке басы, қазіргі студенттің әлеуметтік-психологиялық портреті, ҚР-дағы жоғары білім берудің негізгі даму тенденциялары туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Химиялық ақпаратты іздеу және зерттеуде қолдану

    Курстың мақсаты: магистранттар арасында зерттеудің мәнін, принциптерін және логикасын түсінуді қамтамасыз ететін құзыреттіліктерді дамыту; ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіну және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру барысында мәселелерге қызығушылықты дамытуға ықпал ету; білім беру саласындағы жаңа міндеттерді өз бетінше ізденуге және шешуге бағыттау; шығармашылыққа деген ұмтылыс пен зерттеушілік әрекетке қабілеттілік. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар оқыды химия бойынша негізгі ақпарат көздерінің сипаттамасы, мамандандырылған ақпаратта тақырыптық ізденіс жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Экологиялық химия мен экологияның қазіргі мәселелері бойынша білімдерін қолдану арқылы экологиялық мәдениетті қалыптастыру.
  • Химиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және тарату кезінде және кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу және өндірістік-технологиялық міндеттерін шешу үшін заманауи компьютерлік технологияларды қолдану.
  • Химиялық элементтердің ғаламдық биогеохимиялық миграциялық циклдарын, қоршаған ортаның жағдайын экологиялық-геохимиялық бағалау негіздерін, ластағыштарды сандық бағалау және идентификациялау әдістерін, аналитикалық химия саласындағы жаңа жетістіктерді, заттарды анықтау, бөлу және анықтаудың заманауи әдістерін біледі,. Өнеркәсіптік аймақта және апат аймағында химиялық заттардың құрамын экспрессиялық және тұтас бағалау үшін, сондай-ақ қоршаған орта объектілерінің экоаналитикалық мониторингі үшін пайдаланылатын талдау әдістерінде түсінік, қоршаған ортадағы ластағыштарды анықтау және жою дағдылары бар. Өнеркәсіптік және экологиялық мәселелерді шешуде аналитикалық химияның рөлін түсінеді және қолданады.
  • Ақпаратты сақтау, өңдеу, тарату және ұсыну принциптерін; негізгі техникалық құралдарды, олардың сипаттамалары мен білім беруде пайдалану әдіснамасын; ғылыми зерттеулер үшін Интернетті пайдалануды; бағдарламалық қамтамасыз етудің негізгі типтерін; мамандандырылған ғылыми мәтіндерді дайындау құралдарын; химия бойынша ғылыми зерттеулерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді; химия саласындағы зерттеу есептерін шешу үшін ақпараттық желілерді пайдалану; өз бетінше танымдық және ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын меңгерген; химия бойынша ғылыми ақпараттың қазіргі әлемдік деректер базасы саласында құзыретті.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелерін, міндеттері мен әдістерін тұжырымдауға, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алуға, ғылыми еңбектерге реферат жасауға, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасауға, алынған нәтижелерді қорытуға, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдауға қабілетті көрсетеді.
  • Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану.
  • Барлық химиялық білімнің негізін құрайтын теоретикалық түсініктер мен концепцияларды, элементтердің және олардың түзілген қарапайым және күрделі органикалық емес және органикалық заттардың қасиеттері, заттың құрылысы туралы білімдерін көрсете біледі, химиялық процестердің негізгі теориялары, элементтер химиясы, магистранттар химиялық циклдың жекелеген ғылымдарын әрі қарай оқу үшін және тірі және жансыз табиғатта өтетін процестерді терең түсіну үшін.,жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи технологиялары мен оқыту әдістемесін біледі және қолдана алады.
  • Әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдайды..
  • Мектеп оқушыларының олимпиадаларын ұйымдастыру, химиядан күрделілігі жоғары деңгейдегі есептеу есептері мен жаттығуларын, күрделі және олимпиадалық есептерді, химиядан орталықтандырылған тестілеу есептерін шешу әдістемесін меңгеру.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі іске асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалану; білім беру мекемелерінде білім беру процесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану .
  • Жоғары мектепте физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесін біледі; әдістемелік-педагогикалық міндеттерді өз бетінше қоюға және шешуге мүмкіндік беретін оқыту әдістері туралы білім жүйесін меңгерген; әртүрлі үлгідегі оқу сабақтарын өз бетінше жоспарлау және өткізу үшін қажетті білім, білік және дағды кешенін меңгерген. Жоғары мектепте оқушылардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру тәсілдері мен оқыту әдістерін қолдана алады; қойылған педагогикалық міндеттерді тиімді шешуді, соның ішінде магистранттың ғылыми-педагогикалық қызметінде қамтамасыз ететін оқыту бағдарламасы мен әдісін негізді таңдау. Өзара байланысты ұғымдар, идеялар, қызмет принциптері мен тәсілдері жүйесі негізінде білімді өз бетінше құрастыру және өнімді қызметте өзін-өзі жүзеге асыру процестерін дамытуға қабілетті.
  • Заттардың физика-химиялық талдауының теориясы мен тәжірибесінің негіздерін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі заманғы технологиялармен байланысы туралы білімдерді, химиялық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттері мен құрылымын пайдалана отырып сәйкестендіру дағдыларын меңгерген, сондай-ақ физикалық зерттеулердің негізгі әдістерінің әдіснамасы бойынша теориялар мен практикалық дағдыларды қолдану.
  • Іргелі химияның өзекті мәселелері мен міндеттерін: заттың құрылысы теориясының өзекті мәселелері мен міндеттері, заттардың реактивтілігін зерттеудің қазіргі мәселелері, қолданбалы химия мен химиялық технологияның ғылыми-техникалық мәселелері және оларды шешу жолдарын, экологиялық проблемаларды шешудегі ғылыми-техникалық прогрес, қоршаған ортаны басқарудың заманауи парадигмасы, экология экономикасының принциптері туралы білу. Құрылым-мүліктік қатынасты зерттеу дағдыларын меңгеру. Кәсіби қызметіңізге химия мен жаратылыстану ғылымдарын кіріктіреді..
Top