Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Химия в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Химияны оқытудың инновациялық технологиялары

    Мақсаты: химияны оқытудың перспективті педагогикалық технологияларын және олардың негізінде оқытудың әдістемелік жүйесін құру тәсілдерін, сонымен қатар пәнді оқытудың инновациялық үлгілерін меңгеру. Пән оқытушы педагогикалық шеберлігінің негізін құрайтын оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың педагогикалық технологияларының әртүрлі түрлерінің тиімділігін талдауға және әдістемелік білім мен дағдыны қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық және қолданбалы аспектілері

    Мақсаты: оқу кезеңінде алынған химиялық реакциялар механизмдері туралы теориялық және қолданбалы білімді түсіндіру және органикалық химия бойынша кешенді есептерді шешу қабілеттерін қалыптастыру. Пән циклдік құрылымдарды синтездеу, функционалдық топтарды түрлендіру, изогипсикалық және бейизогипсикалық түрленулер, органикалық реакциялардың селективтілігі сияқты мәселелерді қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи жалпы химия

    Мақсаты-зияткерлік және эксперименттік дағдыларға негізделген бейорганикалық химияның заманауи теориялық негіздерін көрсету, теорияларды сыни талдау және дамыту әдістерін қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: Қазіргі жалпы химияның теориялық негіздері, заттың құрылымы және периодтық заң туралы қазіргі идеялар, атомдық-молекулалық теория және ерітінділер теориясы, химиялық процестер ағымының стехиометриялық, кинетикалық және термодинамикалық заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химия дидактикасы

    Мақсаты-қазіргі заманғы оқу орындарының білім беру процесінде әртүрлі кәсіби функциялар мен міндеттерді толық жүзеге асыруға дайындалу үшін қазіргі заманғы химия-педагогикалық білім берудің әдіснамаларын, теориялық негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Қаралатын болады: химиялық білім, оның ерекшеліктері; мазмұны мен әдістері; Химиялық эксперименттің жіктелуі мен функциялары; химиялық білім беруді ұйымдастыру нысандары; қосымша химиялық білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Органикалық химияның өзекті мәселелері

    Мақсаты: электрондық эффектілердің органикалық молекулалардың химиялық қасиеттеріне әсерін және күрделі органикалық жүйелер синтезінің құрылымдық реттілігін талдау қабілеттерін дамыту. Пән электрондық эффектілерді, олардың реакциялар механизмдеріне (қосылу, орынбасу, элиминация) әсерін, кеңістіктік изомерлердің синтезі мен бөлінуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химияның өзекті мәселелері

    Мақсаты: болашақ педагогтың шығармашылық қызметінде ғылыми және әдіснамалық тәсілді қалыптастыру үшін қажетті бейорганикалық химияның қазіргі бөлімдерін талдау қабілетін дамыту. Пән химиялық жүйелеудің негізі ретінде Периодтық заңды, жай заттарды гомоатомдық қосылыстар ретінде, радиоактивті және синтезделген элементтерді, металлохимияны, күрделі химиялық қосылыстарды қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқытудағы ЖИ технологиялары

    Мақсаты: студенттердің ЖИ технологияларын химиялық деректерді талдау, химиялық үдерістерді модельдеу және химиялық есептерді шешу үшін қолдану қабілетін дамыту. Курс химияны оқытудың әртүрлі аспектілерін жақсарту үшін жасанды интеллектті пайдалануды зерттеуге бағытталған, оның ішінде: жекелендірілген оқыту, автоматтандырылған бағалау, интерактивті және көрнекі оқу материалдарын, виртуалды зертханалық орталарды құру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы

    Мақсаты-жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамасы мен қазіргі заманғы технологияларының ғылыми-теориялық негізін бағалау дағдыларын қалыптастыру, оқыту технологияларының әртүрлі түрлері арасындағы өзара байланыс. Қазіргі оқыту технологиялары элементтерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Педагогикалық технологиялардың ғылыми негіздері, әртүрлі түрдегі педагогикалық технологиялар, қазіргі заманғы білім беруді модельдеудің негізгі қағидаттары, пәндік оқытудың инновациялық модельдері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия курсындағы ЖИ технологиялары

    Мақсаты: деректерді талдау, химиялық процестерді модельдеу, заттардың қасиеттерін болжау және ғылыми және қолданбалы есептерді шешу үшін химия саласында жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолдануда білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Курс ЖИ негізгі түсініктері, әдістері және алгоритмдерімен, оның ішінде машиналық оқыту (МО), нейрондық желілер, деректерді өңдеу және модельдеумен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру мен химиядағы компьютерлік модельдеу

    Курстың мақсаты-студенттердің педагогикалық зерттеулерде компьютерлік модельдеуді қолдану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар химиялық заттардың реактивтілігін болжау. Білім алушылар мен білім беру ортасы туралы үлкен көлемдегі құрылымдалған және құрылымданбаған деректерді өлшеу, жинау, талдау және ұсыну мәселелері, сондай-ақ молекулалық механика мен кванттық химия әдістері қаралатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте химиялық эксперимент әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты – жоғары мектептің химия курсы бойынша білім жүйесін, жинақталған білік және дағдыларын , сонымен қатар кәсіби құзіреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: жоғарғы мектеп химия курсының маңызды бөлімдері бойынша зертханалық , практикалық сабақтар және демонстрациялық экспериментті дайындау әдістемесі мен өткізу техникасы. Қазіргі заманғы және басқа да технкалық құралдарды (фотоаппараттар, видеокамералар, интерактивті тақталар және т.б. )құрастыру білігі мен дағдысы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жасыл химия

    Мақсаты-қоршаған орта мен адам үшін қауіпсіз принциптер туралы заманауи білім негізінде зертханалық және өндірістік жағдайларда химиялық процестерді жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қарастырылатын болады: тұрақты даму Тұжырымдамасы және химияның оны жүзеге асырудағы рөлі, табиғатты қорғау қызметіндегі заңнама, жасыл химия және нанотоксикология, химиялық реакцияларды белсендірудің дәстүрлі емес әдістері, химиялық процестердің "жасыл" дизайны.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Молекулярлық дизайн

    Пәннің мақсаты: Курсты оқу барысында магистранттарда төмендегідей білімдерді меңгереді: - молекулалық дизайн принциптерін түсіндіру; - молекулалық модельдеу үшін құрылымдық ақпарат көздерін талдау; - құрылымдық базалар мен библиографиялық деректерден құрылымдық ақпарат алу;; - кәсіби қызметте молекулалық модельдеу бағдарламасын қолдану; - химиялық объектілердің молекулалық модельдерін құру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар төмендегі мәселелерді қарастырады: молекулалық модельдеу принциптері, молекулалық модельдеу бағдарламалары, молекулалық модельдеу үшін құрылымдық ақпарат көздері, деректердің құрылымдық базасы, молекулалық конструкторлардың компоненттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы химияның заманауи аспектілері

    Мақсаты - нақты химиялық өндіріс өнімдерін алу және қолдану үшін халық шаруашылығында химияны практикалық қолданудың негізгі салаларын бағалау, химиялық ақпаратты түсіндіру және жалпылау, химия саласындағы өзінің құзыреттілігін арттыру, қолданбалы химия саласындағы ғылыми зерттеудің міндеттерін қалыптастыру және оларды шешу, алынған нәтижелерді таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта химиясының таңдаулы тараулары

    Мақсаты: әртүрлі табиғи ортадағы химиялық үдерістерді сипаттау және талдау үшін экологиялық химия туралы заманауи түсініктерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән қоршаған ортада жүретін физика-химиялық үдерістердің мәнін, оны ластайтын негізгі антропогендік көздерді, табиғи ортада химиялық заттардың миграциясы мен өзгеруінің түрлері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте химия курсы есептерін шығару әдісі

    Мақсаты – химия бойынша есептерді шешу үшін оқу материалын жиынтықтау және талқылау қабілетін қалыптастыру, химиялық есептерді шешуді оқыту барысында жаңа білім беру технологияларын қолдану, заманауи әдістемелерді пайдалана отырып химиялық есептерді шешу үшін командалық жұмысты қолдану, химиялық есептерді шешудің нәтижелерін көрсете білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Оқу нәтижелерін бағалау әдістері

    Мақсаты-нәтижелерді бағалау жүйесіндегі инновацияларды, бағалаудың заманауи құралдарын қолдану технологияларын, білімді ағымдағы және қорытынды бақылауды ұйымдастырудың әдіснамалық және теориялық негіздерін талдау және жүйелеу қабілеті бар кадрларды даярлау. Қаралатын болады: оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын бақылау мен есепке алуды ұйымдастырудың нысандары мен әдістері; тест технологияларының ерекшеліктері, тестілеу нәтижелерін бағалаудың әртүрлі әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері саласында пәндік білімді меңгеру.
  • Химиялық ақпаратты, оның ішіңде шет тілінде түсіндіру және жалпылау.
  • Химия ғылымының негізгі заңдылықтарын және міндеттерді шешу, химиялық экспериментті жоспарлау және жүргізу кезінде іргелі химиялық ұғымдарды пайдалану
  • Оқу және ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін ғылыми есептер, рефераттар, оқу-зерттеу және ғылыми жобалар түрінде таныстыру.
  • Оқытудың заманауи және инновациялық (оның ішінде ЖИ технологиялары) технологияларын қолдану
  • Оқытудың, тәрбиелеу мен дамытудың ғылыми-теориялық негіздерін меңгеру; химия, педагогика және психологияның санатты және тұжырымдамалық аппараты.
  • Білім беру үдерісіне инновациялар мен заманауи педагогикалық технологияларды енгізу арқылы білім беру технологиялары мен оқыту әдістерін жетілдіру.
  • Химиялық эксперименттер жүргізу кезінде заманауи құрал-жабдықтарды қолдану, жүргізілген зерттеулерді сипаттау және олардың нәтижелерін талдау дағдыларын меңгеру.
  • Оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу.
  • Топ мүшелерімен тиімді өзара әрекеттесу жолдарын табу үшін жұмыс жағдайын талдау және бағалаумен бірге топтық жұмысқа қатысу.
  • Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдануға бағытталған пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, іскерліктер мен дағдыларды меңгеру.
Top