Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B10105 Клиническая психология в Қарағанды медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менталды және соматикалық бұзылыстары бар науқастарды түзету және оңалту, халықтың денсаулығын қорғауға қатысатын денсаулық сақтау жүйесінде мамандарды дайындауға арналған клиникалық психология тәжірибесі мен әдістемесін, теория бойынша бастапқы білімді қалыптастырау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B089 Қоғамдық денсаулық
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Психологиялық ғылыми категорияларды жүйелі талдау негіздерін анықтайды, қазіргі кезеңдегі психологиялық ғылымның өзекті мәселелерін атап көрсетеді, әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды психологиялық зерттеу нәтижесінде маңызды эмпирикалық деректерді жинау және түсіндіру әдістерін қолданады
  • Әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаның физиологиялық, психикалық, әлеуметтік дамуын, тұлғаның әлеуметтенуінің ерекшеліктерін ашады; психотерапевті психикалық аурулармен байланысты құралмен қамтамасыз етеді.
  • Жеке тұлғаны диагностикалаудың әдістерін еркін қолданады және негіздейді; ішкі ағзалар ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін талдайды; адамның психикалық ауруларының негіздерін талдайды; эмоционалдық күйзелістердің, стресстердің және психологиялық проблемалардың физикалық жағдайға әсерін түсіндіреді.
  • Клиникалық бағыттар бойынша теориялық тәсілдер мен ережелерді анықтайды және түсіндіреді, жеке айырмашылықтарды сипаттайды людей в зависимости от свойств нервной системы.
  • Сараланған тәсілді және клиникалық жағдайларды ескере отырып, практикалық психологтардың жұмыс құралдары мен тәжірибелік әдістерін зерделейді және қолданады; перинаталдық дамудан бастап Патопсихология және психопатология бағыттарындағы білім негіздерін көрсетеді; клиникалық психологияда зерттеу жүргізу кезеңдерін негіздейді және түсіндіреді.
  • Клиникалық психологияда ғылыми зерттеуді ұйымдастырады; психиатрияда, клиникалық психологиядағы экпертизада сараланған диагноздар, сот-прсихологиялық сараптама жүргізеді; аддиктивтік мінез-құлық психологиясында, адамның когнитивті, когнитивті-мінез-құлық салаларында бұзылуларында талдайды; науқастың диагнозына сәйкес жұмыс жасайды; бала жастан бастап адамның аномальды дамуын талдайды. Әр түрлі клиникалық проблемалар мен бұзылулары бар клиенттерді алып жүру кезінде, перинаталдық, постнаталдық даму кезеңдерінде психологиялық жұмыстың прграммаларын құрастырады.
  • Медициналық ұйымдардағы психологиялық қызметтің ерекшеліктерін анықтайды; клиникалық психологияда қолданылатын ұғымдық аппаратты қолданады; психотерапиядағы дағдарыстық психологияның негіздерін қолданады; психотерапияның базалық әдістерін біледі; психологиялық коррекцияда топтық жұмыс әдістерін қолданады
  • Психологиялық кеңес берудің техникасы мен тәсілдерін дұрыс қолданады; Психологияда және психотерапияда негізгі жұмыс әдістерін негіздейді; түзету жұмысының әдістері мен әсер ету әдістерін анықтайды; түзету жұмысының негіздерін бағалайды
  • Әртүрлі проблемалық жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің тиімді тәсілдерін таңдайды, психотерапияның негізгі тәсілдерін зерттейді; адамның негізгі архетиптік қақтығыстары бар сюжеттерді психодраматтық түрде ойнату; өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы мен адамға тиімді көмек көрсетеді.
  • Өзара тәуелді индивидтердің тобы-отбасы жүйесі туралы отбасы туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Жүйелі отбасылық психотерапевтік диагностиканың интегративті моделін және отбасылық жүйені бағалау процесін ашады; терапевтті отбасылық жүйені жан-жақты бағалауды жүргізуге, терапия жоспарын белгілеуге мүмкіндік беретін сенімді құралмен қамтамасыз етеді.
Top